donderdag, april 05, 2007

Er is iets tussengekomen...

Normaal zou hier vandaag een artikeltje verschijnen over sporttesten en overslag-polsen. Niets van dat alles echter. Mijn hartslag is echter wel een ganse dag zwaar in het rood gegaan. Het verhaal gaat als volgt...

Voor de "Kom op tegen kanker" actie had radio donna een heleboel veilingen op touw gezet. Eentje ervan heeft te maken met de Ronde van Vlaanderen, nu zondag. Niet alleen mag de winnaar een volledige dag meebeleven in het zog van de Sporza televisieploeg, maar hij krijgt ook een accreditatie om zich vrij te begeven in het gebeuren. Daarbovenop komt nog een door Eddy Merckx en acteur Robin Williams gesigneerd wielertruitje. Kijk maar even hier.

En de winnaar van de veiling is... een zekere Rimbaloe. Deze avond heb ik dan ook mijn eerste media optreden gemaakt, live in de uitzending bij Caren Meynen. Wie het niet gehoord heeft, straks of morgen gewoon eens gaan surfen naar www.donna.be daar "luister live" aanklikken en dan naar "net gemist" gaan. Dus uitzending Caren van 5 april ergens rond 18u45.

Zondag zit ik dus middenin de actie. Misschien mag ik wel live op TV komen met mijn collectie te signeren wielertruien. Wie nog in extremis reclame wil maken, ik ben bereid om, mits zware betaling (ik ben sinds afloop van deze veiling immers officieel failliet), met een spandoek over de finishlijn te lopen, net op het moment dat de winnaar over de streep komt.

De winkel gaat hier nu enkele dagen dicht wegens verlengd Paasweekend. Foto's zullen wel volgen binnen enkele dagen. Tot hoors, ziens, lezens en wie maandagochtend vroeg uit de veren is, zeker ook luisteren naar Ann Reymen en haar donna ochtendshow.

6 Comments:

At 06 april, 2007 09:43, Anonymous Anoniem said...

Daarvoor kan hij dan weer opstaan, maar om 's morgens vroeg eens te gaan lopen. Neen dat gaat niet...

 
At 06 april, 2007 11:38, Anonymous Anoniem said...

Als we nu eens een media-actie opstarten, waarbij we met camera-ploeg en veel toeters en bellen het sportschema van Rimbaloe op de voet laten volgen. Ik denk dat hij dan gemotiveerd zal zijn om elke dag te trainen; dat gaat vooruitgaan.

 
At 06 april, 2007 12:49, Anonymous Anoniem said...

"From zero to hero!" :)

 
At 06 april, 2007 12:51, Anonymous Anoniem said...

Ja en per TV-uitzending (man-bijt-hond) laten we hem een andere outfit dragen, doorkijk, latex, of occasioneel eens in ontbloot bovenlijf... mmmh... dat wordt een hit. Ik loop al helemaal warm als ik er aan denk...

 
At 06 april, 2007 13:21, Anonymous Anoniem said...

Geert, leuke blog heb jij. De comments daarentegen vind ik er soms wel over. Alhoewel, ... geef mij eens het nummer van Ollie, dat lijkt mij een speciale te zijn... Tot volgende keer

 
At 10 april, 2007 09:08, Anonymous Anoniem said...

ollies nummer : 0496/673732

 

Een reactie posten

<< Home