vrijdag, april 20, 2007

Don't worry

Enkele dagen geleden werd ik op het matje geroepen door Pino Pellepaut (schuilnaam), voor het overige een zeer sympathiek collega. Hij legde me ten laste dat ik de laatste dagen geen nieuwe berichten meer geplaatst had op mijn blog. Ik uiteraard verontwaardigd, want dit strookte niet met de realiteit. Al gauw kwam de aap echter uit de mouw: de schuld lag bij de server. Waren cookies de reden of niet, het gaat mijn beperkt verstand te boven, maar alleszins, even de pagina refreshen en alle nieuwe berichten kwamen plots tevoorschijn. Pino content, dus ikke ook content.

Beste lezers, ik word door al jullie werkgevers betaald om ervoor te zorgen dat er hier elke weekdagochtend een vers berichtje staat te wachten om jullie dag goed in te zetten. Gezien het om hard cash gaat, doe ik er dus alles aan om deze afspraak na te komen, immers een gemotiveerd werknemer is een productief werknemer.

De enige geldige redenen die ik heb om niet te posten zijn:
* Al evenzeer onverwachte als onverklaarbare writer's block
* Oilsjt Carnaval
* Acute serverproblemen
* Vakantie zonder internettoegang
* Alcoholintoxicatie
* Sterfgeval (vooral dan indien ikzelf het onderwerp ben van deze gebeurtenis)
*...

1 Comments:

At 20 april, 2007 09:58, Anonymous Anoniem said...

Amen!

 

Een reactie posten

<< Home