woensdag, mei 16, 2007

Back home

Met het vliegtuig reizen is altijd een beetje het aanschouwen van debielen. Het begint al bij het inchecken aan de gate. Vanaf deze opengaat, zie je iedereen als een wilde horde daarheen rennen, alsof het een wedstrijd is om als eerste het toestel te kunnen opstappen. Een zichzelf creƫrende file heet zoiets. In plaats van rustig te blijven zitten tot de rij begint uit te dunnen. Na de landing is het dan een storm richting bagagebanden. En dan slagen ze er nog niet in hun koffer te herkennen.

Zo niet bij ons. Ze weet het misschien niet, maar ik heb een tiental jaar geleden van moeder Rimbaloe eens een koffer geleend en vergeten terug te brengen. Je kan je niet vergissen, want er hangt een grote sticker van de ter ziele gegane Jaarbeurs in Aalst, editie 1984, op. Reizen is altijd een beetje thuiskomen.

Dit gezegd zijnde, we zijn terug thuis. Merci Jomme om ons af te halen. Gezien ik door het tekort aan slaap en de combinatie van de vliegtuigairco en mijn contactlenzen, een wereldoorlog in mijn hoofd had, ben ik rond 17 uur gisteren in bed gekropen om er pas deze ochtend weer uit te springen, klaarwakker en volledig leeg gepi*t, gekot*t en gesch*ten. Verrassend genoeg is mijn gewicht dan ook lager dan bij het vertrek. Je moet het maar doen!

9 Comments:

At 16 mei, 2007 10:42, Anonymous Anoniem said...

dat laatste * is dat een e of een o?

 
At 16 mei, 2007 10:43, Anonymous Anoniem said...

vertaling
gepi*t =gepijpt
gekot*t=gekotkedeut
gesch*ten=geschoten

 
At 16 mei, 2007 21:43, Anonymous Anoniem said...

Ge stond misschien achterstevoren op uw weegschaal. Voor vertrek 89, en erna plots 68! Ja ja, goe geprobeerd!

 
At 17 mei, 2007 07:53, Anonymous Anoniem said...

djeezes spreekt blijkbaar uit ervaring, ze dacht een 69 te doen...helaas niet doorgegaan omdat hare vent bijna gestikt was.

 
At 17 mei, 2007 08:21, Anonymous Anoniem said...

Iemand met een beetje sexuele ervaring weet dat bij een 69 het veel aangenamer is als de vrouw onderaan ligt. Dus ofwel komt dit bericht van een egoistische vent, die alleen aan zichzelf denkt, ofwel van een dame die beter eens op een ander gaat want ze zit met ne vent die der ni veel verstand van heeft.

 
At 17 mei, 2007 10:00, Anonymous Anoniem said...

Allez, Witte Wendy, waarom een anonieme post? En je moet dat niet op de venten steken dat je zelf liever rustig op uwen rug blijft liggen, veel actief handelen heeft er toch nooit in uw lijf gezeten, vraag maar aan de mannen van de RVA.
BTW, op of onder maakt niet uit want als de flappen zijn rond de smoel, wordt lucht happen een levensdoel.

 
At 17 mei, 2007 22:02, Anonymous Anoniem said...

Hoeveel is met je gewicht de tijd gezakt die je nodig hebt om 10 kilometer te lopen?

 
At 19 mei, 2007 11:11, Anonymous Anoniem said...

Is arco zoiets als scheiten? Een gepunte letter meer of minder maakt niet echt uit.

 
At 19 mei, 2007 11:22, Blogger Rimbaloe said...

Shit, een schrijffout in mijn blog. Ik wist dat de dag ooit zou komen.

Ik heb het maar meteen aangepast, dit om te vermijden dat het later, als ik een uitgever vind, opnieuw door de edit glipt.

 

Een reactie posten

<< Home