zondag, mei 13, 2007

Het weer

Via satelliet kan je hier elke dag het VRT journaal bekijken. Het weerbericht daar heb ik momenteel niets aan, gezien de borsten van Sabine Hagedoren volledig Centraal en Oost-Europa inpalmen. U weet wel, het zogenaamde balkon van de Balkan.

De vorige dagen is het weer hier ook geen onverdeeld succes gebleken. Weliswaar elke dag warm, maar toch bij momenten nogal wat wolken aan de hemel en soms zelfs wat regen. Ik weet niet hoe het vandaag op het thuisfront was (eigenlijk weet ik het wel, maar ik wil het er niet inwrijven wat ik nu dus toch doe), maar hier een stralende hemel en een ganse dag bakken aan het zwembad.

Nu we toch over inwrijven bezig zijn, ik heb deze namiddag twee kapitale blunders begaan. De eerste was factor 4 te verwarren met factor 20 en de tweede was "even de ogen sluiten" verwarren met "in slaap vallen". Resultaat is een rode buik. Het enige dat ik er nog zou moeten optekenen is een witte ster en sikkel en ik kan meedoen in de folkloreshow hier in het hotel.

Ik heb de foto bewust in het klein bijgevoegd. Wie erop klikt kan de details bekijken. Venten die dit doen moeten van zichzelf beseffen dat het verdoken homosexuelen zijn. En nee, de witte spatten op de spiegel zijn geen uitgeknepen puisten of spermavlekken.

3 Comments:

At 14 mei, 2007 09:22, Anonymous Anoniem said...

het record van jim de brill gaat eraan

 
At 14 mei, 2007 15:12, Blogger pierre du coin said...

Zeker dat er niet een paar mislukte salto's vanaf de springplak uit het zwembad bijzitten?

 
At 14 mei, 2007 20:36, Anonymous Anoniem said...

Iets zegt me dat hij daar meer aan het zwembad liggen niksen heeft dan trainen.

 

Een reactie posten

<< Home