maandag, mei 07, 2007

Weg met de Turkse klavieren

Problemen tijdens check-in. Uiteindelijk met anderhalf uur vertraging opgestegen. Turkse airhostessen zijn over het algemeen mottige wijven. Flightcare heeft een deel van de bagage naar de verkeerde bestemming gestuurd. Veel toeristen zitten hierdoor met vuile-onderbroeken-probleem. Ik draag hier geen onderbroeken. Hotel dik in orde. Restaurant en ik dikke vriendjes. Weegschaal en ik geen dikke vriendjes. Amper 1 computer beschikbaar in klein kamertje. Kamertje broeihaard voor muggen. Muggen zijn gek op mij. Liefde niet wederkerig. Kamertje bijna altijd bezet. Bloggen dus verre van evident. Klavier trekt op geen kloten. Ik doe toch mijn best.

Wat het weer betreft, hoe moet ik dit zeggen zonder jullie, vrienden aan het thuisfront, niet teveel te kwetsen? Laat het ons houden op het feit dat het hier ook serieus nat is, in het zwembad meerbepaald.

Dit gezegd zijnde, ik ga nog wat verkoeling zoeken. Werken jullie maar lekker verder. De blogjes zullen hopelijk wel volgen de komende dagen en als ik op deze aftandse PC een USB poort vind, zal ik ook wat fotootjes trachten te plaatsen.

6 Comments:

At 07 mei, 2007 15:02, Anonymous Anoniem said...

muggen niet willen dat gij daar zijt!daarom muggen buiten
rimbaloe da word lopen als je terug bent als je al die kilooooooooooo's eraf wilt!!

 
At 07 mei, 2007 20:46, Anonymous Anoniem said...

Rimbaloeke, hopelijk vind je dar geen USB poorten. Laat ons eerlijk zijn, als de weegschaal jouw vriendje al niet is... Bespaar ons die fotootjes dus maar.

 
At 07 mei, 2007 21:52, Anonymous Anoniem said...

foto graag met onderbroek aub!

 
At 08 mei, 2007 13:19, Anonymous Anoniem said...

bespaar ons die onderbroek(zoals een oud turnleraar destijds zei... geel vooraan, bruin achteraan)

 
At 09 mei, 2007 09:42, Anonymous Anoniem said...

of als het geel en bruin aan de buitenkant hangt, dan weet je dat er stront aan de knikker is

 
At 09 mei, 2007 14:24, Anonymous Anoniem said...

erostessen zeker

 

Een reactie posten

<< Home