woensdag, mei 09, 2007

Internet for everybody

Ik heb het in mijn vorig bericht reeds gezegd, hier een connectie met het web verkrijgen is echt geen evidentie. Niet dat ik mijn best niet doe, maar die mensen van de receptie gooien me steeds het "woordenboek van dwaze excusen in zwak Engels" naar het hoofd.

Eergisterenavond begeef ik mij vol goede moed richting lobby en vraag vriendelijk of ik even kan internetten. Ik krijg als antwoord dat internet busy is. Ik antwoord laconiek: "Busy doing what?" Ofwel zag ze er de humor niet van in, ofwel begreep ze me niet. Ze begon alleszins in het Duits te brabbelen. Ik dus maar afgedropen.

Gisterenavond nieuwe poging en weer diezelfde dame aan de receptie. Nu kreeg ik als antwoord dat "internet broke" is. Ik stel haar voor om eens contact op te nemen met het OCMW. Dat begreep ze al helemaal niet. Er komt iemand anders bij staan en die zegt dat het "broken" is, waarop ik vraag wie het dan laten vallen heeft. Om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk verloor ze, naast de kennis van Engels, ook deze van het Duits en begon ze zelfs in het Turks te brabbelen.

Vandaag stond er gelukkig iemand anders aan de balie en lijkt alles weer in orde.

7 Comments:

At 09 mei, 2007 10:13, Anonymous Anoniem said...

hoe zit het met de trainingen?

record van mister de bril zal niet sneuvelen...

 
At 09 mei, 2007 10:18, Blogger Rimbaloe said...

vandaag al 0 km

 
At 09 mei, 2007 15:13, Anonymous Anoniem said...

en ne polyglot zoals rimbaloe begrijpt geen duits of turks????

 
At 09 mei, 2007 19:17, Anonymous Anoniem said...

chinees misschien????????????
je zal niet in de smaak gevallen zijn van die van de balie rimbaloe!!!
wat wil je met al die kilo's erbij :-) :-)
precies de usb-poort ook nog niet gevonden rimbaloe of durf je ons echter echt die kilo's te tonen

 
At 10 mei, 2007 07:26, Anonymous Anoniem said...

Jaja, den enen verdikt in Turkije door niet te sporten, den anderen in Antwerpen door vanavond op de preview van de Peking-finale cocktails te gaan zuipen met Roos Van Acker en Anja en Nancy.

 
At 10 mei, 2007 15:22, Anonymous Anoniem said...

Ollie, doel je op jezelf nu? Is het kalf wat dat betreft niet al lang verdronken? Toch proficiat met je triootje

 
At 10 mei, 2007 15:34, Anonymous Anoniem said...

ollie, je moet hem niet te veel plagen. Hij heeft de vorige aflevering nog niet gezien en weet dus niet dat de dames zijn afgevallen. (oeps, nu verraad ik wie de finale speelt.)
Enfin, groetjes aan Ilona ginderachter.

 

Een reactie posten

<< Home