maandag, mei 14, 2007

't is weer voorbij

Als jullie dit lezen, bevinden we ons waarschijnlijk ergens in de lucht of zijn we zelfs al thuis. Het is altijd wel ergens jammer dat het verlof ten einde loopt, maar het is mooi geweest. En eerlijk gezegd, voor mezelf en mijn gewichtstoestand, werd het zelfs hoog tijd.

Normaal, op werkdagen, bestaat mijn ontbijt uit 1 boterham met kippewit. Op de foto hiernaast zie je, naar beneden afgerond, mijn gemiddelde van de laatste 11 dagen. Het hoopje braaksel is eigenlijk een roerei (dit voor alle duidelijkheid). De sneetjes kippewit nam ik er steeds speciaal bij om de voeling met thuis niet helemaal te verliezen.

Ik kan gerust stellen dat mijn ontbijt hier al ongeveer evenveel calorieën bevatte als hetgeen ik normaal op een volledige dag binnenspeel. En dan was er ook nog het lunch- en avondbuffet waar ik reeds vanaf de eerste dag een abonnement op genomen heb, om van de namiddagsnackbar nog te zwijgen. Ik kijk morgen met evenveel huiver als interesse dan ook de weegschaal tegemoet.

Maar ik blijf erbij, net als bij de mannen die gisteren op de foto van mijn naakte lijf geklikt hebben, zit het allemaal in de darmen. Enkele dagen wat vaker naar toilet gaan en we zitten weer op gewicht.

Dit gezegd zijnde, vaarwel klotecomputer en tot morgen!!!

5 Comments:

At 16 mei, 2007 09:32, Anonymous Anoniem said...

Awel, is het vliegtuig neergestord?

 
At 16 mei, 2007 09:53, Anonymous Anoniem said...

Zo typisch (Belgisch): een foto trekken van uw bord met eten op reis!!!

Groetjes uit Babylon

 
At 16 mei, 2007 10:10, Anonymous Anoniem said...

hoeveel kilo zou de loe bijgekomen zijn?
kan een artikel zijn voor vandaag

 
At 16 mei, 2007 10:40, Blogger Rimbaloe said...

neerstorden, wat is dat exact?

 
At 16 mei, 2007 10:41, Blogger Rimbaloe said...

Of is het neerstorren?

 

Een reactie posten

<< Home