woensdag, mei 23, 2007

Nog meer van dat


Toeval of niet, maar in navolging van mijn berichtje van gisteren kreeg ik thuis in mijn mailbox, ook van een collega (een gepensioneerde weliswaar), volgende foto. Of het eigen werk is weet ik niet, maar het is alleszins een mooie variatie op het "shit art" thema.

Een stront die je vanin het toilet lijkt aan te staren en uit te lachen, het geeft stof tot nadenken, en het geeft me eveneens inspiratie om een blogje over te schrijven in mijn beruchte Toilet Files spin off. Maar dat zal niet meer voor vanavond zijn.

Teveel is trop en trop is teveel en af en toe moet de stop er eens op, zowel letterlijk als figuurlijk.

2 Comments:

At 24 mei, 2007 07:54, Anonymous Anoniem said...

Is dat Winnie the Poo? (pun intended)

 
At 24 mei, 2007 10:27, Anonymous Anoniem said...

toch iemand die het snapt...

 

Een reactie posten

<< Home