zondag, mei 20, 2007

I hate mondays

Ik zal zelfs meer zeggen, ik haat ochtenden, zeker als ik vroeg moet opstaan. Maar op maandag is het telkenmale dat tikkeltje moeilijker. En nu is het zelfs dubbel, wat zeg ik, driedubbel zo erg, gezien er twee weken vakantie aan vooraf gingen. Veertien dagen zonder wekker, het wende snel.

Morgen vallen we terug in het vertrouwde werkstramien. Zal ik er veilig in slagen mijn stationsparkingticket te hernieuwen? Zou de trein nog steeds vertraging hebben? Zullen bepaalde collega's ontslag genomen of gekregen hebben? Hoeveel mails zullen er in mijn inbox zitten? Hoeveel hiervan zullen voorstellen betreffen om mijn penis te vergroten? Hoelang zou het duren vooraleer de dag gepasseerd is?

Zo veel vragen, en jammergenoeg zullen de antwoorden erop volgen in de loop van morgen.

Nog 1 nachtje rustig slapen en dromen van de volgende vakantie en bij dit alles liefst niet vergeten de wekker te zetten.

1 Comments:

At 21 mei, 2007 19:44, Anonymous Anoniem said...

ik gok erop dat hij zich overslapen heeft

 

Een reactie posten

<< Home