donderdag, mei 24, 2007

Duurloop

Zondag is het naar jaarlijkse gewoonte weer eens de 20 km van Brussel. Een echt leuk evenement, zeker voor de toeschouwers langs de zijlijn. Een goede tijd moet je er alvast niet trachten te lopen, gezien de grote massa deelnemers. Als je, zoals ik, deel uitmaakt van de immense troep recreanten, hang je dus werkelijk gans de wedstrijd op elkaar geplakt. Het is meer uitkijken, ontwijken en wegspringen, dan echt lopen. Maar toch, het is en blijft leuk om deel te nemen, ook al sterf je, figuurlijk dan toch, helemaal op het einde, op de hellende Tervurenlaan.

Ook ik ben weer van de partij. Puur voor de fun echter. En vooral als ultieme duurtraining voor mijn halve marathon van exact 1 week later. Voor de fun lopen, betekent dus ook trachten op te vallen. Ik weet echter nog niet goed hoe. Ik had al gedacht in mijn carnavaloutfit van dit jaar, maar ik vrees dat ik dan al na enkele kilometers in de EHBO post zal terug te vinden zijn met gekneusde nekwervels. Een goede vriend heeft nog volgende leuke outfit in zijn kast liggen, maar gezien diezelfde goede vriend ook schaamluizen heeft, heb ik toch vriendelijk bedankt.

Iemand nog een last minute idee? Anders zal ik helemaal naakt moeten lopen en die foto's wil ik jullie maandag besparen.

7 Comments:

At 24 mei, 2007 23:49, Anonymous Anoniem said...

Winnie the Poo ???

 
At 25 mei, 2007 07:50, Anonymous Anoniem said...

Ik zal je nog eens een outfit aanbieden waarmee je gegarandeerd op TV komt, maat.
Trouwens, die schaamluizen heb ik bij jouw wederhelft opgelopen, dat is dus geen reden waarom je het niet zou dragen. Chicken...

 
At 25 mei, 2007 08:52, Anonymous Anoniem said...

Ik stel voor van een T-shirt aan te trekken volgespeld met rimbaloekes... Je kan misschien aan de eerste 3000 die toekomen een rimbaloeken overhandigen.

 
At 25 mei, 2007 09:32, Anonymous Anoniem said...

Ik denk ook: Winnie the Poep!

 
At 25 mei, 2007 12:45, Blogger pierre du coin said...

Ik las dat je t-shirts van den eendracht spaart! Aantrekken die handel. Allemaal. En stripgewijs naar de finish!

 
At 25 mei, 2007 23:53, Anonymous Anoniem said...

Ga als Billy Joel en duw een vleugelpiano 20 km voor je uit, gegarandeerd wereldnieuws...

 
At 26 mei, 2007 14:30, Anonymous Anoniem said...

"PROUD TO BE GAY" als opschrift?

 

Een reactie posten

<< Home