dinsdag, juni 12, 2007

Sorry borry

Om nog even terug te komen op mijn cartoontjes van gisteren: sorry Yves, sorry Bart, als ik jullie gekwetst heb. Sorry Bart, dat je net zo een raar gezicht trok toen die foto getrokken werd. Sorry Bart, dat de kilo's die je kwijtgespeeld was toen je Dedecker dumpte voor die beloofde ministerpost, allemaal weer teruggekomen zijn. Sorry Yves, dat je nu misschien toch vaandelvlucht zal moeten plegen, iets waarvoor ook jouw partij Patrick Dewael aan de schandpaal nagelde toen hij in 2003 federaal ging.

Ik ben persoonlijk redelijk teleurgesteld in de verkiezingsuitslag. Stel u maar eens voor dat SP.A-Spirit zou gewonnen hebben, wat zou dat niet aan prachtige cartoons opgeleverd hebben. Ik zag het zo voor mij: Geert Lambert en Johan Vande Lanotte al dansend op een tafel waarvan er een poot op het punt staat te breken. En Freya die in de commotie met haar topje blijft hangen aan de trouwring van Bert Anciaux na een iets te innige knuffel. Dan waren het geen vijf cartoons geweest, maar minstens het dubbele.

Vergeet nooit, beste Bart en beste Yves, dat humor en satire niet op de persoon zelf gericht zijn. Jullie hebben de verkiezingen gewonnen, vorm nu maar een coalitie en maak alles eens beter.

En begin misschien al met het weer komend weekend.

3 Comments:

At 13 juni, 2007 08:40, Anonymous Anoniem said...

rimbaloe,

gaat dit weekend de lang beloofde bbq door?

'k zal er zijn

 
At 13 juni, 2007 09:23, Anonymous Anoniem said...

Ik eis ook verontschuldigingen. Ik heb immers geen goedkoop wasmiddel gebruikt. Dat hemd was van in den beginne al veel lichter van kleur.

 
At 13 juni, 2007 11:50, Anonymous Anoniem said...

ja goed weer want het is BIERWEEKEND....

 

Een reactie posten

<< Home