zondag, juni 24, 2007

Fata Morgana in Oilsjt

Mijn artikel van deze avond valt eigenlijk voor een groot stuk in het water. Ik zou hier, net zoals na de recente verkiezingen, een cartoonimpressie maken van Fata Morgana in Aalst. Ik heb speciaal hiervoor gans het programma met de computer opgenomen en het was de bedoeling bepaalde beelden eruit te "freezen" en van een grappige commentaar te voorzien. Om de een of andere onduidelijke reden besliste ik iets aan mijn instellingen te wijzigen, met als gevolg dat het ganse boeltje, de uitdrukking is zeer toepasselijk, om zeep is.

Het laatste uur heb ik dus gans het internet afgezocht naar avi splitters en "interleaving" programma's en andere zever waar ik de ballen van snap. Dat laatste uur was dus bijgevolg ook pure waste of time.
Wie kan me helpen aan de volledige aflevering op DVD of CD? Tien Rimbaloe nominetjes en mijn spontane vriendschap zullen uw deel zijn.

Ondertussen is Aalst wel een vijfsterrenstad geworden. Over het programma kan ik kort en simpel zijn: van de beleving op TV, blijft er tijdens de opnames eigenlijk totaal niets over. Alles was tot in de puntjes geregisseerd en de sleutelmomenten dienden meermaals opnieuw opgenomen te worden. Het bellenblaasmoment, de climax van de uitzending, is een vijftal keer overgedaan. Maar toch, we laten het niet aan ons hart komen, het was een gezellige namiddag gisteren.

Het enige minpuntje was de letterlijke zeepsmoel die we er allemaal aan overgehouden hebben. Het was heel lang geleden dat ik nog eens frieten gaan halen ben, dus ik had er echt zin in. Wel, ze hebben absoluut niet gesmaakt. Van al dat bellenblazen en zeep binnenkrijgen, voelde mijn tong aan alsof ik een ganse namiddag aan postzegels had liggen lekken, en mijn smaakpapillen zaten ook volgepropt met zeep. Ik heb me echter niet laten kennen, en alles netjes naar binnen gespeeld. Een gegeven paard kijkt men immers niet in de bek.

7 Comments:

At 25 juni, 2007 07:33, Anonymous Anoniem said...

Mmmmm. Fritten van de Wilfrit. 't Is van gisteren geleden, en ik heb er weeral goesting op.

 
At 25 juni, 2007 08:49, Anonymous Anoniem said...

Als je de aflevering goed bekijkt, dan zie je een klein rimbaloeken.
De oudste dochter kwam op TV en de Lou Rimba zelf niet.

 
At 25 juni, 2007 09:13, Anonymous Anoniem said...

idd. in 't begin van het spektakel... gelukkig kwam rimbaloe erzelf ni op of er waren nog minder kijkers

 
At 25 juni, 2007 09:16, Anonymous Anoniem said...

De oudste dochter zat in mijn nek. Ik heb het niet gezien. Jammergenoeg is mijn opname dus in de soep gedraaid.

 
At 25 juni, 2007 13:16, Anonymous Anoniem said...

Wat? Heb je het niet opgenomen? Naast een occasioneel orgasme is dit het enige dat je me de laatste maanden moest bezorgen.

 
At 25 juni, 2007 14:51, Blogger Unknown said...

Ja wreed he
Ik ben een woes ik geeft het toe :p

 
At 25 juni, 2007 18:15, Anonymous Anoniem said...

ik heb de aflevering (met Tine) op digicorder

 

Een reactie posten

<< Home