dinsdag, juni 26, 2007

Alles voor de faam


Het heeft bloed, zweet, tranen en vooral veel omkoperij gekost, maar ik ben er uiteindelijk in geslaagd een digitale copie van de "fata morgana" uitzending te bemachtigen en hier bovendien een image uit te knippen.

Duidelijk herkenbaar op de foto, onze oudste dochter Tine, ook wel bekend als de Rimbaloe lookalike. Om misverstanden uit de weg te helpen, die kale kruin die net vóór haar zichtbaar is, dat ben ik niet. Althans toch nog niet in 2007.

Een foto zegt niet veel, blikken echter wel. En het verhaal achter de blikken nog veel meer. Eigenlijk was dit een bewust manoeuvre om in beeld te komen. Ons Tine wou dit blijkbaar veel minder dan ik.

Indien jullie de tekst op de foto niet kunnen lezen, klik er gerust op. Of beter, breng eens een bezoekje aan een optieker...

6 Comments:

At 27 juni, 2007 08:44, Anonymous Anoniem said...

het bezoekje aan de optieker is leuk... klik door naar promoties en ge kunt alles in 't zwart aankopen...

 
At 27 juni, 2007 09:25, Anonymous Anoniem said...

en het schijnt dat ze een mooie korting geven als je zegt dat je via www.rimbaloe.be klant geworden bent.

 
At 27 juni, 2007 09:54, Anonymous Anoniem said...

69 procent?

 
At 27 juni, 2007 13:32, Anonymous Anoniem said...

De foto's waren vandemorgend wel nog zichtbaar. Dus ja, ik kom meermaals per dag lezen. Hoeveel korting krijg ik nu?

 
At 27 juni, 2007 15:39, Anonymous Anoniem said...

Vreemd dat Lora en mijn voormalige bedgenote niet in de catalogus staan...

 
At 29 juni, 2007 22:16, Anonymous Anoniem said...

En dan staat onze Ward toch wel op de achtergrond zekerst...

 

Een reactie posten

<< Home