maandag, juli 02, 2007

Toon jullie hart


Gisteren maakte ik met veel plezier reclame voor een vibrerende penisring. Vandaag is het iets minder opwindend, alhoewel, 't is maar hoe je het bekijkt.

Een goeie vriend van mij speelt voetbal, of beter gezegd, is ingeschreven bij een voetbalploeg. Ik weet niet of hij effectief nog speelt, maar indien het zo is, zal het ongetwijfeld in de spits zijn. Bovendien een spits die steeds aanwezig is in het strafschopgebied van de tegenstander. En als ik zeg steeds, bedoel ik ook effectief de volle negentig minuten. Hij komt de rechthoek niet uit en buitenspel is hem totaal vreemd. Zijn naam ga ik hier niet bekendmaken, dat mag hij zelf doen. Hij zal hoogstwaarschijnlijk morgenochtend, ergens rond 7u50, de eerste comment van de dag plaatsen.

Zijn ploeg heeft een kunstzinnige naaktkalender uitgebracht. Voor amper 10 EUR hangt deze volgend jaar bij jullie thuis. Doe uzelf een plezier, doe mij een plezier, en vooral, doe hem een plezier en teken hier op in. Deze jongens zijn immers de toekomst van ons nationale voetbal. Stuur mij een mailtje met jullie gegevens en ik zorg dat de bestelling goed doorgegeven wordt.

Ik weet niet of ik er goed aan doe volgende belofte te maken, en hopelijk hypothekeert het de verkoop niet, maar indien er als reactie op deze tekst minstens 5 mensen de kalender kopen, komt hier binnen enkele weken een naaktfoto van Jim De Bril en Rimbaloe die net de Aubisque (nee, niet elkaar) beklommen hebben. 't Is maar dat u het weet.



7 Comments:

At 03 juli, 2007 07:27, Anonymous Anoniem said...

7u26. Dat moet een record zijn.

 
At 03 juli, 2007 09:09, Anonymous Anoniem said...

amaai ollie, ik wist niet dat jij zo gespierd was?

 
At 03 juli, 2007 09:23, Anonymous Anoniem said...

Ollie "was" inderdaad ooit gespierd

 
At 03 juli, 2007 11:35, Anonymous Anoniem said...

schoin manneken, dienen ollie

 
At 03 juli, 2007 12:22, Anonymous Anoniem said...

Dan hebt ge ons nog ni gezien...

 
At 03 juli, 2007 16:49, Anonymous Anoniem said...

Rimbaloe naakt? Hmmmmm, waar kan ik die kalender bestellen?

 
At 06 juli, 2007 11:14, Anonymous Anoniem said...

hé ollie,

ge moogt uw kalender ook bij ons komen verkopen hé !!!

Erg dat ik die foto's hier moet komen zoeken, lol !!!!

maar ze zijn heel mooi, zeeeeer artistiek...

groetjes

 

Een reactie posten

<< Home