dinsdag, juli 17, 2007

Komkommertijd

Zoals iemand hier gisteren als comment plaatste, mijn komkommertijd lijkt inderdaad aangebroken. Nochtans massa's onderwerpen om over te schrijven, maar gewoonweg geen tijd.

Tussen het trainen, carnavalcdkes branden (voor de lange autorit van vrijdag), werken, vrouw bevredigen, mezelf bevredigen en knutselen aan onze tourshirts, blijven er nu nog welgeteld 7 minuten over om te bloggen.

Niet zoals bij Jim De Bril vandaag. Nee, meneer heeft zich ziek gemeld op het werk. Ziek mijn gat ja. In het geniep gaan bijtrainen uit angst dat zijn 95 kg niet over de bergen zullen raken. Angst dat ik, als afgetrainde bijna aan de 70 kg uitkomende lean mean climbing machine, hem los uit de wielen zal rijden. Ik weet dat ik me nu begoochelingen maak, maar het geeft toch even een leuk gevoel, dat zinnetje schrijven. Ongetwijfeld zal ik er zaterdag aan denken, stervend op Platteau de Beille.

Morgen, in avant-première, hier op deze blog, onze creatieve tourshirts. Een teaser noemen ze zoiets.

Morgen ook op deze blog, Lien Van de Kelder naakt. Een leugen noemen ze zoiets.

4 Comments:

At 18 juli, 2007 07:24, Anonymous Anoniem said...

Rimbaloe, zorg dat ik onherkenbaar ben op die foto's met Lien, of ik ga thuis problemen krijgen.

 
At 18 juli, 2007 09:24, Anonymous Anoniem said...

Ollie, je had je Borat outfit aan die dag. Echt herkenbaar ben je niet. Behalve het haar op uw gat.

 
At 18 juli, 2007 13:10, Anonymous Anoniem said...

Ollie , trouwens een mooie act de présence die je als Borat gemaakt hebt vorige zondag in de Tour.

 
At 20 juli, 2007 23:17, Anonymous Anoniem said...

zeg rimbaloe,
Wie gaat er vandaag je vrouw bevredigen? Als de kat van huis is 'danst' de muis...

 

Een reactie posten

<< Home