maandag, juli 16, 2007

Nog eens nen djoef uitdelen

Wat ze echt dringend eens moeten afschaffen zijn van die onnozelaars die hun rugzak als wapen gebruiken. Het gebeurt wel elke dag dat ik van of naar de trein een rugzakslenteraar voorbijloop die, net op het moment dat ik hem passeer, een halve draai maakt. Die rugzak, waar gans zijn leven in lijkt te zitten, is meestal nog groter dan die van de deelnemers van Peking Express. Dus die mens draait zich om en ik krijg gans dat gevaarte recht in mijn buik. En wat nog erger is in dat opzicht, zijn dwergen met rugzakken. Daar moet ik geen tekening bij maken veronderstel ik.

Het is bovendien levensgevaarlijk. Als je in Brussel Centraal langs het perron loopt en je krijgt net op dat moment zo een buffelstoot van 50 kg in je zij, riskeer je enkele meters verder (en ook dieper) op het spoor geslingerd te worden. En dan, ja dan kunnen ze tomatenpuree van je maken.

Weg ermee! En meer heb ik eigenlijk niet te zeggen vandaag.

5 Comments:

At 17 juli, 2007 07:29, Anonymous Anoniem said...

Over Peking Express gesproken: de toch niet onknappe flik Emily liep gisteren te patrouilleren in het Zuidstation. Ik vond dat u dat mocht weten.

 
At 17 juli, 2007 10:06, Anonymous Anoniem said...

rimbaloe, ne sterken kerel gelijk gij moet tegen nen djoef kunnen

 
At 17 juli, 2007 10:28, Anonymous Anoniem said...

Dan kijk ik toch liever naar Roosje... af en toe te aanschouwen in Mechelen en omstreken...

 
At 17 juli, 2007 11:53, Anonymous Anoniem said...

Het is voor de Rimbaloe precies ook een beetje comcommertijd voor het moment. Zullen we hem een beetje helpen, en een goed onderwerp voor hem zoeken waar hij vanavond over kan pennen.
Laat de ideeën maar komen !

 
At 17 juli, 2007 16:00, Anonymous Anoniem said...

Ik weet niet hoor...
ik vind dit toch wel een hottopic...vooral voor de treinpendelaars onder ons...
maar ik heb meer problemen met die bloody trollys...
je moet eens Brussel Zuid proberen te doorkruisen zonder op je smoel te vallen omdat je voet ergens achter zo'n stom aanhangsel blijft hangen...

 

Een reactie posten

<< Home