donderdag, juni 19, 2008

De laatste der gespottenen (of zoiets)

Lang geleden dat ik hem nog eens gezien had, mijn vriend de streaker stalker. De joligaard loopt blijkbaar graag over vleugels. Jammer dat het net geregend had. Ik vrees dat we hem nu voorgoed kwijtgespeeld zijn.

Ik heb vandaag eens met Ollie gepraat, en hij is eindelijk op mijn aanbod ingegaan om mee te schrijven aan deze blog. OK, de waarheid is dat hij bij het lezen van dit bericht eerder verrast zal reageren, we hebben immers helemaal niet met elkaar gepraat. Maar dat is slechts een klein detail in het groter geheel. Het ligt in de bedoeling volgende week nog eens naar aloude gewoonte dagelijks te bloggen, en meerbepaald een soort van fotoblog in ware "Humo's Gat van de Wereld" stijl te maken. Ollie is de enige persoon die ik ken, die nog platter is dan ik (behalve uiteraard van buikomvang), dus de geknipte man om het niveau hier op peil te houden. U weze gewaarschuwd.

Hopelijk is hij volgende week niet in verlof, want anders sta ik hier weer schoon met al mijn beloftes.

3 Comments:

At 20 juni, 2008 18:37, Anonymous Anoniem said...

ollie is waarschijnlijk aan het betogen... of toch iets met toog

 
At 20 juni, 2008 21:37, Anonymous Anoniem said...

Ollie is nie veel van zeg pecies !!

 
At 21 juni, 2008 08:17, Anonymous Anoniem said...

hopelijk een man van daden

 

Een reactie posten

<< Home