woensdag, juni 11, 2008

Klein maar fijn detail

Toen ik daarnet een kleine selectie aan het maken was van alle bekende mensen die we op reis gespot hebben, stootte ik op bovenstaande foto. Er is iets dat hier speciaal in het oog springt (alvast toch bij mij). Kijk eens goed. Het spreekt uiteraard voor zich dat het niet evident is de aandacht van het prachtig gebouwde mannelijke lichaam af te wenden, dus ik zal jullie helpen. Tracht eens in te zoomen op de interessante details.

Indien u dit hier als eerste detail zag, dan is daar niets verkeerd mee, u bent een volledig gezonde man of uiterst interessante lesbiƫnne. Maar we gaan even verder.

Jaja, de geest van Louis-Paul Boon was zoals eerder gezegd volop aanwezig die week, en de man zou wat hieronder volgt ook zeer zeker kunnen smaken hebben...

De dame helemaal achteraan op de foto heeft ofwel een zeer bizar bikinibroekje, ofwel heeft ze zonne-allergische schaamlippen, ofwel heeft iemand van de aanwezige sporters op een erotische plaats zijn wit poeder achtergelaten. Het heeft ook wat weg van een appel op een pruim. Maakt eigenlijk niet uit wat het is, ik vind het in ieder geval een klein maar fijn detail.

4 Comments:

At 12 juni, 2008 13:18, Anonymous Anoniem said...

dirty mind :)

 
At 12 juni, 2008 19:55, Anonymous Anoniem said...

Hopelijk heb je ook die wielrenner op de juiste plaats ingezoemd.
Laat maar komen ...

 
At 12 juni, 2008 20:29, Anonymous Anoniem said...

toch niet op de puisten van Gilbert ingezoemd?

 
At 12 juni, 2008 21:22, Anonymous Anoniem said...

op puisten van gilbert moet er niet ingezoemd worden...

 

Een reactie posten

<< Home