donderdag, mei 29, 2008

Spierpijn

Eén van mijn grootste fantasieën is om eens lekker hard onder handen genomen te worden, door een vent dan nog. Ja, u leest het goed, een vent.
Ik zal zelfs meer zeggen, had "De Droomfabriek" nog bestaan, ik zou hen een brief gestuurd hebben met dit verlangen, en ik zou pertinent zeker de uitzending gehaald hebben.

Ik wil dat Dirk Nachtergaele me eens lekker hard neemt, onder handen welteverstaan. Eerst een zware conditietraining ondergaan, en nadien, als elke spier in je lichaam volledig verzuurd is, een harde en diepe massage krijgen van de grootmeester zelf. Op het moment zelf zal het kermen van de pijn zijn, maar ik heb me altijd afgevraagd of die mannen er werkelijk in slagen al dat melkzuur in je spieren kapot te masseren en het boeltje weer soepel te krijgen.

Ik begin stilaan terug recht te krabbelen na mijn 20 km van afgelopen zondag. En dat mag gerust letterlijk opgevat worden. Nooit, maar dan ook nooit in mijn leven heeft de quadriceps zo slecht aangevoeld als de laatste dagen. Ik heb ze gisteren nog eens geteld, vanaan de trein in het Centraal Station tot ik mij neerplof op mijn stoel op het werk, zijn er 124 trappen te betreden. Opwaarts valt het nog mee, maar afdalen is werkelijk onmogelijk.

Deze avond heb ik dan mijn half uurtje zogenaamde recuperatietraining achter de rug. Het leek echter meer op een voorwaarts glijdende moonwalk dan op joggen. Maar het heeft me goed gedaan. Nu seffes nog eens mijn madam wakker maken voor een lekkere massage (in ruil waarvoor ik haar eens hard en diep zal neu.. eu.....eu....riën in haar oor) en morgen zijn we weer klaar voor de dienst.

Afgelopen zondag zal dan enkel nog een nare herinnering zijn. Een fait divers. Wie eind 2007 verklaarde dat Anderlecht dit jaar nog Champions League zou halen en de beker zou winnen, werd gek verklaard, remember. Insiders wisten echter beter...

11 Comments:

At 29 mei, 2008 09:36, Anonymous Anoniem said...

komaan jim de bril, laat nog eens iets van je horen

 
At 29 mei, 2008 09:44, Anonymous Anoniem said...

Jim de bril is an imaginary friend van rimbaloe

 
At 29 mei, 2008 13:06, Anonymous Anoniem said...

Blijf je dan ook nog steeds geloven in VDB ?

 
At 29 mei, 2008 13:31, Anonymous Anoniem said...

Als VDB in 2009 de Vuelta wint, zullen rimbaloe en ik wel eens lachen. Of neen, verander die 'als' maar in 'wanneer'.

 
At 29 mei, 2008 14:51, Anonymous Anoniem said...

Ollie toch, nu zijt ge toch een klein beetje aan't overdrijven hoor.
Ik begrijp heel goed uw passie voor het wielrennen en voor VDB maar de Vuelta ... allé jong, even serieus blijven.
Laat hem maar beginnen met een kermiskoersken als hij dan eerst al aan eem merk geraakt.

 
At 30 mei, 2008 07:16, Anonymous Anoniem said...

vdb is back en ollie nen dikken so...

 
At 30 mei, 2008 12:56, Anonymous Anoniem said...

komaan rimbaloe, nog een paar nachtjes slapen en het record is van jou...21,1km 21.100m

 
At 30 mei, 2008 13:48, Anonymous Anoniem said...

VDB zal terug komen en eveneens terugkomen!!!!!!!

Mijn benen voelen nog hard aan, en niet enkel mijn benen.

 
At 30 mei, 2008 21:22, Anonymous Anoniem said...

Als VDB komt zal het denk ik eerder in een vrouw zijn dan in de koers.

 
At 31 mei, 2008 08:23, Anonymous Anoniem said...

misschien kan hij de pillen van museeuw even lenen

 
At 31 mei, 2008 10:49, Anonymous Anoniem said...

Deze namiddag tijdrit in Herzele, allen daarheen zou ik zeggen. De gebroertjes Scheirlink passeren aan hun supporterlokaal, dus wie deze namiddag niets te doen heeft..

 

Een reactie posten

<< Home