woensdag, mei 07, 2008

Zever, gezever

Fan: Zeg Rimbaloe, sinds je niet meer over sport en kakken wil schrijven, is het hier maar kalmpjes he.
Rimbaloe: Zwijg me ervan, ik heb totaal geen inspiratie. En het wil nu net lukken dat ik de laatste dagen nogal last heb van mijn darmen.
Fan: Jaja, dat zou nogal een spetterend artikel geweest zijn he anders.
Rimbaloe: Jaja, dat zou nogal een spetterend artikel geweest zijn he anders.
Fan: Waarom zeg jij mij na?
Rimbaloe: Wegens gebrek aan inspiratie.
Fan: Wat een kaktoestand zeg.
Rimbaloe: Breek mijn mond niet open he.
Fan: Zeg, over breken gesproken, hoe is het met uw looptrainingen? Is dat binnen enkele weken niet die bewuste halve marathon waar je je record ging breken?
Rimbaloe: Ja, maar ik weet nog niet of ik deelneem. Ik ben bang om af te gaan.
Fan: Afgaan??? Moet je nu echt elk gesprek richting kakken forceren?
Rimbaloe: Sorry, het floepte eruit voor ik het wist.
Fan: Kijk, nu doe je het weer.
Rimbaloe: Waarom noem jij jezelf eigenlijk fan als je enkel maar commentaar kan leveren?
Fan: Omdat ik de laatste tijd het schijt krijg van uw blog.
Rimbaloe: Ik ook, het is maar plattekes he de laatste weken?
Fan: Imodium kan wonderen doen.
Rimbaloe: Wat het ook moge zijn, jij krijgt het schijt van mijn blog, ik krijg een blog van uw schijt.
Fan: Graag gedaan.

2 Comments:

At 08 mei, 2008 07:44, Anonymous Anoniem said...

Bon, als het zo zit, ga ik mijn ochtendkakske eens doen.

 
At 08 mei, 2008 15:36, Anonymous Anoniem said...

aha, den ollie is er ook nog eens...

 

Een reactie posten

<< Home