zondag, april 20, 2008

Vrouw(on)vriendelijk

Vorige week kreeg ik een mailtje van iemand met de opmerking dat mijn blog de laatste tijd nogal vrouwonvriendelijk is. Ik was redelijk verontwaardigd toen ik dat las en dit simpelweg om de reden dat mijn blog eigenlijk altijd al vrouwonvriendelijk geweest is...

Nee serieus, het klopt eigenlijk wel. Het gaat hier altijd over sport, kakken of Carnaval. Ik kan me goed voorstellen dat weinig vrouwen zich hier in kunnen vinden. Behalve dan uiteraard de voorzitster van de Bambrugse fanclub van Philippe Gilbert :)

Dus ik ga mijn leven beteren, althans, ik ga een poging ondernemen. De komende maand zal ik het dan ook geen enkele keer over die drie onderwerpen hebben. Het zal zwaar worden en mogelijks totaal oninteressant, maar het zal me wel lukken. Hell, misschien schrijf ik wel een ganse maand totaal niets. Liever dat dan mezelf verloochenen.

Morgen koop ik alvast de Flair om daar wat vrouwelijke inspiratie op te doen.

5 Comments:

At 21 april, 2008 10:16, Anonymous Anoniem said...

Ik ga ook mijn duit in het zakje doen en proberen een maand lang wat minder te lullen over Gilberken.
Vanaf morgen ...

 
At 21 april, 2008 11:31, Anonymous Anoniem said...

Ollie, de laatste dag om u nog eens te laten gaan hé. Misschien over Maxime die we gisteren niet echt veel in beeld gezien hebben.

 
At 21 april, 2008 11:48, Anonymous Anoniem said...

Plaats eens een mooie sexy foto van Gilberken ... iets meer vrouwvriendelijk kan ik mij niet inbeelden hoor !

 
At 22 april, 2008 08:32, Anonymous Anoniem said...

Maxime zal er volgende zondag wel staan. Winnen is misschien nog iets te hoog gegrepen, maar een plaatsje in de top 10 is zo goed als zeker. Rimbaloe, een tip: als het niet over sport, kakken of karnaval mag gaan: blote wijven!

 
At 22 april, 2008 10:32, Anonymous Anoniem said...

Die andere Waal, wiens naam ik niet ga noemen, zal het beter doen.
Heeft ook een pak meer ervaring.

 

Een reactie posten

<< Home