zondag, april 13, 2008

a man with a plan (deel 5, ja het laatste)

Tom Boonen reed dus met fiets en al het hotel binnen. Ik zie ondertussen mijn leven voorbijflitsen en besluit er gewoon achter te lopen. Ik weet nog steeds niet hoe het gebeurd is, maar plots sta ik, als enige niet-geautoriseerde persoon, aan de check-in van het hotel, met de fiets van Tom Boonen in mijn handen. De ex-wereldkampioen is gewoonweg mijn trui aan het signeren. Te gek! In volle euforie van mijn geslaagde daad, vraag ik aan de kok van het hotel of hij een foto wil maken van Boonen en mezelf. Aldus geschiedde...

OK, ik sta er zelf enorm mottig op, but who cares. Ik heb zelfs de trui mee laten fotograferen. En Tom Boonen is een mens van vlees en bloed, die zijn tijd neemt voor zijn fans, zolang ze zich niet opdringen. Ik besluit dan ook verder de man niet meer te storen, bedank hem voor de minuut tijd, en stap glunderend het hotel uit, recht naar mijn wagen.

Terwijl ik weghuppel, bekijk ik de foto. Tot mijn grote verbazing zie ik echter geen handtekening staan. Hoe kan dat nu? Hij heeft toch gesigneerd, net onder de tricolore band? Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Word ik nu gek of wat? Ik haal mijn trui boven en merk dat hij weldegelijk gesigneerd heeft, maar dan op de achterkant...

Stom kieken dat ik ben. Gewoon van de stress de trui achterstevoren gelegd. Wat nu? Nog eens enkele jaren wachten? Of toch stoute schoenen aantrekken en terug het hotel trachten binnen te raken? Dat laatste durfde ik echt niet. Ik bleef dus maar wat rondhangen, ondertussen nadenkend over een plan.

En plots komt er een geschenk uit de hemel vallen, en dat geschenk heet Rik Van Slycke, de sympathiekste der ploegleiders. Bovendien ploegleider van Quick Step. Ik stap op hem af, leg hem nederig de situatie uit en vraag hem of hij even mijn trui nog eens wil laten signeren. Wat hij gelukkig voor mij graag wou doen.

Dus het resultaat is nu dat mijn trui niet één, maar twee keer gesigneerd werd door Tom Boonen. Een voorteken dat hij eind september de kroon wederom zal binnenhalen?

Uiteraard is het louter toeval dat deze reeks artikelen net vandaag, zondag 13 april 2008, tot zijn conclusie komt. Louter toeval, maar mooi meegenomen. Dankuwel Tom!

16 Comments:

At 14 april, 2008 07:30, Anonymous Anoniem said...

Had er hier vorige week niet al iemand gezegd dat Boonen gemakkelijk ging winnen?

 
At 14 april, 2008 09:14, Anonymous Anoniem said...

Ollie had een bruin vermoeden en al wat bruin is bij ollie, dat is niet van de poes

 
At 14 april, 2008 10:16, Anonymous Anoniem said...

Rimbaloe ge zijt ne straffen ...

 
At 14 april, 2008 11:52, Anonymous Anoniem said...

Prachtige foto Rimbaloe ! Wat een knapperd hé (Tommeken wel te verstaan).
Mooie koers gisteren.Het wielrennen is en blijft prachtig op te zien !!!
En Ollie, wie gaat er zondag winnen ? Gilbert nog eens ?

 
At 14 april, 2008 12:37, Anonymous Anoniem said...

Nu nog een gesigneerde onderbroek van Gilberken en ge zijt ne groten !

 
At 14 april, 2008 14:08, Anonymous Anoniem said...

rimbaloe, voor alle zekerheid, geel vooraan en bruin achteraan
vraag maar aan ollie

 
At 14 april, 2008 14:09, Anonymous Anoniem said...

t d zal zondag winnen

 
At 14 april, 2008 14:16, Anonymous Anoniem said...

Den Thomas ? Nee, die is nog niet rijp voor zo een koers. Het zal eerder een Waals renner zijn als voorbereiding op de Waalse koersen.

 
At 15 april, 2008 07:55, Anonymous Anoniem said...

Hou de volgende weken onze Waalse vriend Maxime Monfort maar in de gaten. Véél beter dan Gilberken. En naar het schijnt nog ne veel minder lelijke gast ook. Minder puisten in elk geval.

 
At 15 april, 2008 10:58, Anonymous Anoniem said...

Monfort, het ultieme voorbeeld van de subtopper die gestaag groeit. Ze weten bij Cofidis van wanten.

 
At 15 april, 2008 11:49, Anonymous Anoniem said...

Ollie, nu valt ge me zwaar tegen.
Ge trapt op mijn hart !!!
Minder lelijk ??? Heb ik dat goed gelezen ???

 
At 15 april, 2008 11:56, Anonymous Anoniem said...

Met alle respect voor Monfort hoor maar voor nu te zeggen dat hij véél beter is dan Gilbert ???
Gilbert staat er het hele jaar ... schitterend voorjaar, knappe toer, knap WK en in de winter rijdt hij nog veldritten.
Wie kan hier aan tippen ?
Inderdaad Ollie, Niemand !

 
At 15 april, 2008 12:40, Anonymous Anoniem said...

Allé zeg, wie vindt er nu Gilberken ne lelijke gast ?
Gilberken de mooisten onder de mooisten !

 
At 15 april, 2008 16:16, Anonymous Anoniem said...

Hij heeft idd de mooiste puisten

 
At 15 april, 2008 21:50, Anonymous Anoniem said...

ollie, heeft gilberken ook puisten op zijn gat?

 
At 15 april, 2008 21:51, Anonymous Anoniem said...

hoe zit het met witte wendy en zwarte kelly, zijn ze nog steeds een koppel?

 

Een reactie posten

<< Home