dinsdag, april 22, 2008

Blote wijven? U vraagt, wij draaien

Amper twee dagen na mijn belofte valt het me al zeer zwaar om onderwerpen te vinden. Maar gezien pippi geen kaka is, gaan we het dus maar eens over dat eerste hebben.

Iedereen onder ons heeft de laatste tijd wel de beruchte mail gekregen met een heleboel naaktfoto's van een roodharige schone, laat ons eerlijk wezen, een echte vosse voenk, zoals men bij ons dan pleegt te zeggen.

Doch dit gezegd zijnde, het zijn foto's van de genaamde Heather Christensen, best te pruimen, hoogstwaarschijnlijk even letterlijk als figuurlijk. Voor de geïnteresseerden, google maar eens naar haar afbeeldingen en je zal begrijpen wat ik bedoel. Of toch, voor de luiaards, klik even hier voor een zedige foto.

Nu, die mail, die trouwens geen enkele zedige foto bevat, eindigt met de vraag of we weten wie deze persoon is. Het antwoord is de actrice die Pippi Langkous speelde indertijd. Kleine meisjes worden groot en lelijke dozen kunnen inderdaad smakelijke hapjes worden blijkbaar.

Gezien het mijn taak is toch enige educatieve zin aan deze blog te geven, heb ik, nieuwsgierig als ik ben, even wat verder onderzoek verricht. En ja, die beruchte mail is niet meer of minder dan een hoax, dus een leugen.

Even wat meer duiding: de serie Pippi Langkous liep helemaal begin jaren 70, wat zou betekenen dat mooie Heather vandaag ergens rond de 50 jaar oud zou zijn. Je zou kunnen antwoorden dat de foto's in die bewuste mail misschien 30 jaar oud zijn, maar geloof me, ik kan het weten (Flair), 30 jaar geleden hadden de vrouwen nog serieuze bosjes staan onderaan en op de bewuste foto's is het daar nog kaler, en weliswaar ook minder droog, dan in de Sahara. Ja, voor de durvers, laat gerust uw mailadres achter in de comments, en ik stuur de mail wel persoonlijk door.

De waarheid, beste lezers, is dat Pippi Langkous indertijd vertolkt werd door een zekere Inger Nilsson (geboren in 1959) en dat Heather Christensen een op en top Amerikaanse is, van nog geen 30 jaar, die vooral bekend is van Playboy.

Dankuwel Rimbaloe voor deze verder totaal oninteressante info.

5 Comments:

At 23 april, 2008 10:46, Anonymous Anoniem said...

Dit is een heel eigen interpretatie van vrouwvriendelijk hoor.

 
At 23 april, 2008 10:51, Anonymous Anoniem said...

Zo een onzin. Gelukkig is er straks koers !

 
At 23 april, 2008 12:44, Anonymous Anoniem said...

P.G. maakt geen kans vandaag

 
At 23 april, 2008 19:08, Anonymous Anoniem said...

Rimbaloeke,
Tiens, ik heb die kiekjes niet ontvangen :-(

 
At 24 april, 2008 07:40, Anonymous Anoniem said...

Monfort heeft gisteren toch al eens getest voor zondag...

 

Een reactie posten

<< Home