vrijdag, april 25, 2008

Logo

Ik ben al maanden op zoek naar een origineel logo om op de unieke en limited edition Rimbaloe "ultimate feel sexy and make women horny and men jealous" running/sports t-shirts te plaatsen, maar mijn creativiteit is beperkt. Zeker op dit vlak.

Nochtans, onderstaande cartoon bewijst dat het soms niet moeilijk hoeft te zijn. OK, het is grof en confronterend, heel pijnlijk confronterend zelfs, maar niettemin heel sterk gevonden.

Wie helpt me bij mijn logo? Maak me iets origineels en ik publiceer het gegarandeerd. Ja, dit is een smeekbede. En neen, er hoeft geen wielrenner of anale afscheiding (het woord stront klinkt zo platvloers, dus dat ga ik hier niet meer gebruiken) in verwerkt te zijn.





3 Comments:

At 25 april, 2008 14:26, Anonymous Anoniem said...

Raar. Nekeer iets serieus op uwen blog, en er komen geen reacties...

 
At 26 april, 2008 20:40, Anonymous Anoniem said...

Dat is normaal, alle vrouwen wachten op die vrouwvriendelijke foto.

 
At 26 april, 2008 20:53, Anonymous Anoniem said...

ja, hmmmm ... van sexy Gilberken.

 

Een reactie posten

<< Home