dinsdag, juni 17, 2008

The stars and me, zoals beloofd

Reeds de eerste dag word ik plots voorbijgewandeld door niemand minder dan Mary Pierce. Tegen de tijd dat ik mijn fototoestel bovengehaald had, was ze echter reeds voorbij.

Om me nog wat extra te jennen doet ze op onderstaande foto de opslagbeweging met haar benen. Het linkervoetje mooi gebogen achter het rechtervoetje. Jaja, typisch Mary Pierce, ik ken haar wel hoor.




Nog meer tennissers in Tunesïe terug te vinden. Bjorn Borg zou echter eens moeten beseffen dat dat lange haar echt geen mode meer is.

Ziehier ons aller Frieda Van Wijck. Elke avond "De Laatste Show" moeten presenteren, het is allemaal niet evident. Gelukkig kon ze nadien genieten van een mooie vakantie in het bijzijn van veel knappe mannen.


Ik heb lang getwijfeld of ik onderstaande foto's wel zou durven vertonen. Het betreft hier immers mijn idool Peter Van Petegem. Sinds hij vorig jaar zijn actieve wielerloopbaan beëindigd heeft, is hij blijkbaar echt in een zwart gat gevallen. Hij is een nieuw leven begonnen als Tunesisch bordenafwasser op een toeristenboot.

Het spreekt voor zich dat niemand het hem dan ook kwalijk zal nemen dat hij af en toe zijn toevlucht neemt tot verboden middelen als daar zijn sigaretten.

7 Comments:

At 18 juni, 2008 09:46, Anonymous Anoniem said...

duidelijk een zonneslag :)

 
At 18 juni, 2008 11:00, Anonymous Anoniem said...

uit goede bron heb ik vernomen dat rimba het record van jim zou gebroken hebben dankzij de pillen van festina.

 
At 18 juni, 2008 21:45, Anonymous Anoniem said...

Die bekende wielrenner met dat grote ... was dus pure bluf.

 
At 18 juni, 2008 22:06, Anonymous Anoniem said...

Zou er ook ergens een dubbelganger van de Rimbaloe rondlopen ?

 
At 18 juni, 2008 22:19, Blogger pierre du coin said...

Volgens mij is rimbaloe hier met een wel heel erg uitgekookt plan bezig om geld binnen te halen. Eerst zit hij iedereen warm te maken met gratis foto's van bv's. Vervolgens volgt binnen afzienbare tijd een veilig met voorwerpen van bv's. Wielertruitjes met handteking boonen, het vals gebit van frida van wijck, de zeeslets van mary pierce, het toupetjen van Borg... En dat allemaal ten voordele van de obscure vzw Rimba.

 
At 19 juni, 2008 09:28, Anonymous Anoniem said...

ik sluit mij volledig aan bij pierre du coin

 
At 19 juni, 2008 23:33, Anonymous Anoniem said...

rimba, waar blijft het verlof van het verhaal? ge gaat precies dezelfde weg op als die aangekondigde t-shirts.
btw, vergeet 23/8/8 niet te noteren

 

Een reactie posten

<< Home