donderdag, augustus 09, 2007

Nacht 3

We hebben daar in de Pyreneeën het bed niet gedeeld met onze vrouwen en nog minder met elkaar. Nee hoor, we hadden andere bedpartners, met uiterst sensuele rondingen.

Zoals jullie zien ben ik eerder van het traditionele type en prefereer ik de missionarishouding. Jim De Bril is een typisch voorbeeld van de lepeltjesfanaat.

Na nacht 3 volgt uiteraard dag 4. En die dag zou ons voeren langs het door platte commercie gedreven, doch nog steeds zuiverende Lourdes! Meer hierover in de volgende komkommerepisode. En met komkommer doel ik niet op hetgene waarmee De Bril ook elke nacht de lakens deelde.


3 Comments:

At 10 augustus, 2007 09:29, Anonymous Anoniem said...

Deden jullie aan partnerruil?

 
At 10 augustus, 2007 13:18, Anonymous Anoniem said...

Leugenaars,
Die foto's zijn getrokken in Denderleeuw. Ik herken de Rimbaloe zijn slaapkamer en zijn sjozjekes.

 
At 10 augustus, 2007 14:15, Anonymous Anoniem said...

Rimba? Waar steekt de rest van je spaken? Zie ik daar geen lichte glimlach op je gezicht?
Dan toch liever ne komkommer.

 

Een reactie posten

<< Home