dinsdag, augustus 21, 2007

Plat

Elke onnozelaar die nu nog durft afkomen met de uitspraak dat na enkele weken vakantie zijn batterijen weer opgeladen zijn, kan wat mij betreft den boom in. Meer nog, hij mag er nadien uitdonderen en met zijn gat in een cactus vallen.

Die van mij (niet mijn cactussen, maar mijn batterijen) zijn momenteel zo plat als iets. Nog platter dan een durex Play Vibrations na 25 minuten gebruik, nog platter dan het tepelbehang van Justine Henin, nog platter dan de platste Lambiek, nog platter dan een uitgeknepen Philippe Gilbert puist (trouwens, proficiat met je eerste overwinning van het seizoen vandaag), en godbetert, zelfs nog platter dan de darminhoud van de gemiddelde mens na het drinken van 2 liter puur appelsiensap.

Ofwel is mijn lader dringend aan vervanging toe.

6 Comments:

At 22 augustus, 2007 08:55, Anonymous Anoniem said...

En wij vertrekken deze middag op vakantie :)

 
At 22 augustus, 2007 09:01, Anonymous Anoniem said...

gilbert, gilbert is een janet

 
At 22 augustus, 2007 09:40, Anonymous Anoniem said...

Gelukkig kunt ge nu weer een beetje uitrusten op uw werk.

 
At 22 augustus, 2007 11:42, Anonymous Anoniem said...

rimbaloe, vandaag in jouw favoriete winkel baterijladers ... allen daar heen

 
At 22 augustus, 2007 11:55, Anonymous Anoniem said...

in de libidos?

 
At 22 augustus, 2007 22:46, Anonymous Anoniem said...

Blij dat we van die Tour de France eindelijk verlost zijn en dat we het weer eens over platte zaken kunnen hebben...

 

Een reactie posten

<< Home