vrijdag, september 14, 2007

Zonder meer

Het valt niet mee om boven een foto van je allergrootste idool een nieuw tekstje te schrijven. Echt niet.

Ik merk van mezelf dat ik bovendien steeds later en later op de avond aan mijn blogje begin en dat het soms zelfs al middernacht voorbij is. En als een hobby een verplichting wordt, kan je dan nog het woord hobby in de mond nemen?

Dit kan maar één ding betekenen: dat het vat bijna leeg is, dat de climax (niet die van mij he, maar van deze blog) er stilaan zit aan te komen, dat er mij nog een laatste onderwerp rest: het verhaal van de cruciale tweede knop (knoop) in het hemd.

Zelfs Ollie kent dat verhaal niet, daar ben ik zeker van.

8 Comments:

At 14 september, 2007 08:42, Anonymous Anoniem said...

rimba rimba
doe we voesj....

 
At 14 september, 2007 11:12, Anonymous Anoniem said...

nu is het de bedoeling dat iedereen een comment plaatst om aub toch nog verder te doen.

VERDER DOEN AUB

 
At 14 september, 2007 13:08, Anonymous Anoniem said...

vraag aan Laurent van Sexen-Loburg om verder te doen

 
At 14 september, 2007 14:45, Anonymous Anoniem said...

rimba,
wanneer ging de dienen achtsten ironman doen?

graag hierover nog een blogsken

 
At 14 september, 2007 16:26, Anonymous Anoniem said...

rimbaloe, rimbaloe, rimbaloe....oe ha....rimbaloe, rimbaloe...zwette wendy... oe..aa

 
At 15 september, 2007 20:38, Anonymous Anoniem said...

allee rimbaloe dat kunde ons toch nie ontnemen. dat belgie barst ok, maar geen blog meer om te lezen...dat is erover.

 
At 16 september, 2007 12:25, Anonymous Anoniem said...

't Wordt tijd dat die onnozelheid stopt.

 
At 16 september, 2007 13:21, Anonymous Anoniem said...

jij hierboven bedoelt hoogtwaarschijnlijk je eigen opmerking

 

Een reactie posten

<< Home