vrijdag, september 07, 2007

The Toilet Files, episode 3

Spannende toiletverhalen, een rode draad doorheen deze blog. Na deel 1 en 2, volgt hier, tromgeroffel, het voorlopig laatste deel uit de trilogie. Dus wat gebeurde er...

Zoals gisteren reeds uitgelegd zat onze vriend Michael Gross met een darmprobleempje. Hij wist echter niet dat de toiletten verstopt waren. Ik was een half uur eerder ook moeten gaan en had dat toen ontdekt. Ik wens bij deze echter wel duidelijk te stellen dat ik niet de oorzaak van deze delicate situatie was.

Dus na het nemen van de foto jogt Michael Gross verder richting toiletten, met mij als een stille schaduw in zijn zog. En inderdaad, in de toiletten hoor ik hem zijn gevoeg doen, eens goed zuchten en iets later het geluid van doorspoelend water (hij trekt dus door, aan de sjas welteverstaan). Meteen nadien hoor ik hem weer zuchten, maar deze keer klinkt het anders dan de eerste keer. Het was een zucht van verwarring en onbegrip, een zucht van iemand die plots het water in de pot ziet stijgen tot aan de rand. Toen werd het even stil. Ik begin wat nonchalant te faken alsof ik mijn handen aan het wassen ben, als plots de deur van zijn toilet opengaat. Heel rustig komt hij fluitend buitengestapt, met de handen in zijn zakken. Ik doe of ik hem niet hoor.

Maar als hij helemaal weg is, rep ik me meteen naar zijn WC-pot en ja hoor, het water stond tot aan de rand en er dreven een drietal knoerten in, net halfgebakken braadworsten waar het velletje van verwijderd was, maar dan wat bruiner. Ik rook niet alleen stront, maar ook geld. Met wat papiertjes heb ik de uitwerpselen vervolgens uit het toilet gevist.

Ik heb lang getwijfeld of ik het zou doen, maar daarnet heb ik op Ebay effectief een veiling gestart waar ik de stront van Michael Gross te koop stel. Indien iemand wenst te bieden, hier kan je de link vinden.

6 Comments:

At 07 september, 2007 07:45, Anonymous Anoniem said...

Mocht het nu nog stront van Rimbaloe geweest zijn... Of van de voorzitter van de OMC...

 
At 07 september, 2007 10:10, Anonymous Anoniem said...

de uitdrukking is geld als slijk verdienen ,niet als stront ,dus moest je zijn slijk afgeschraapt hebben

 
At 07 september, 2007 13:16, Anonymous Anoniem said...

Ollie, hoeveel kilo wil je?

 
At 07 september, 2007 14:57, Anonymous Anoniem said...

Ik kijk al uit naar het 4de deel van deze trilogie...

 
At 07 september, 2007 15:01, Anonymous Anoniem said...

als ollie zijn gewicht in kak wenst zal dit nen hoop zen...

 
At 07 september, 2007 16:26, Anonymous Anoniem said...

dat kan zelfs de rimbaloe zijnen bruinen niet trekken!

 

Een reactie posten

<< Home