woensdag, september 05, 2007

Gross

Al mijn lezers die in de jaren 70 of vroeger geboren zijn, kennen ongetwijfeld nog de hitserie "Family Ties". Wie geluid op zijn PC heeft, en nog eens wil wegdromen, klik even hier voor de themesong. Waarschijnlijk bijna 20 jaar geleden dat jullie dit nummer gehoord hebben.

De serie was de start van de carrière van Michael J Fox en we hadden allemaal wel een heimelijke crush op Meredith Baxter-Birney, de moeder uit de reeks. De rol van de vader werd gespeeld door Michael Gross. En het toeval wil nu dat we die mens vorig weekend ook tegen het lijf liepen.

Eigenlijk was het een beetje zielig. Zowel zaterdag als zondag zat hij daar eenzaam en alleen aan zijn tafeltje. Heel af en toe kwam er eens iemand een praatje maken en een handtekening vragen. Op een gegeven moment zag ik hem anoniem tussen het publiek lopen. Twintig jaar geleden zou het helemaal anders geweest zijn. Ik riep hem: "Michael, can we take a picture?". Hij was vriendelijk, maar blijkbaar enorm gehaast: "Of course guys, but I really gotta go...". Het onderwerp begon mij te boeien en ik maakte zijn zin af: "...to the toilet?". Hij beaamde, maar kom, een foto kon er nog gauw af.

En toen repte hij zich richting toiletten. Maar wat de Michael echter niet wist, was dat deze verstopt waren. De gebeurtenissen die zich nadien zouden afspelen, waren dan ook werkelijk hallucinant.

Man, man, ik kan haast niet wachten tot morgen om het vervolg hierop te schrijven. Wat een cliffhanger zeg. Ik krijg er zelf ook al stressdiarree van.

4 Comments:

At 06 september, 2007 09:00, Anonymous Anoniem said...

een kakverhaal :)

 
At 06 september, 2007 09:00, Anonymous Anoniem said...

letterlijk!

 
At 06 september, 2007 19:16, Anonymous Anoniem said...

Ben geboren in negentig en ken het programma ook ze. Al 20 keer herhaald op vt4.

 
At 06 september, 2007 23:36, Anonymous Anoniem said...

De mens ziet er op de foto uit als iemand die al in zijn broek gedaan heeft.
En die gasten naast hem zijn precies alle twee aan het voelen wat hij in zijn broek gedaan heeft. En 't moet iets heel grappig zijn.

 

Een reactie posten

<< Home