maandag, september 03, 2007

What's in a name

Wie op google het woord "Rimbalde" intypt, zal niet veel resultaten krijgen. Daaronder enkele uitslagen van ondergetekende in joggings hier in de buurt. In 2004 hadden blijkbaar nogal wat mensen problemen om een "D" van een "O" te onderscheiden, met als gevolg een verkrachting van mijn naam.

Dit weekend kwam alles plots terug toen ik een handtekening kreeg van Nana Visitor, ook wel bekend als Major Kira, gedurende 7 seizoenen de vrouwelijke hoofdrol in "Star Trek: Deep Space Nine". Je hoeft geen Trekkie te zijn om haar te herkennen op onderstaande foto.

Ze vond mijn naam redelijk ingewikkeld klinken en vroeg me hem even op een papiertje te schrijven. Misschien lag het aan mij, maar toen ik nadien nog eens glimlachend mijn foto bekeek, zag ik dat ze getekend had aan "her biggest fan Rimbalde". Allemaal goed en wel, maar niet met den dezen. Ik me dus langs al die nerds gewrongen en terug naar haar, met mijn meest zielige gezicht. Ik zag aan haar ogen dat ze me zoveel meer wou geven (nee, geen peer op mijn muil, en ja, misschien was ze wel aan het acteren), maar ik stelde me tevreden met een extra foto met correcte naam.

Voor alle duidelijkheid, Nana Visitor is ook de vrouw in mijn blog van gisteren. En hoe en waar ik met haar op een foto verzeild geraakt ben, dat zal voor een volgende blog zijn.

7 Comments:

At 04 september, 2007 09:27, Anonymous Anoniem said...

Nana Visitor ... altijd gedacht dat het een merk van maandverband was.

 
At 04 september, 2007 10:58, Anonymous Anoniem said...

dien vent naast nana is dat de wielergod gilbert? Blijkbaar laat hij een baardje groeien over zijn uitgenepen puisten...

 
At 04 september, 2007 11:13, Anonymous Anoniem said...

niet mis, maar moest ik kunnen kiezen, ik zou voor die geile blonde met haar lange haar en haar priemende tieten gaan van in Star Trek Voyager

 
At 04 september, 2007 11:50, Anonymous Anoniem said...

Neen, dat is Gilbert niet, zijn foto komt binnen een paar dagen als hij een rit wint in de ronde van Spanje.

 
At 04 september, 2007 12:34, Anonymous Anoniem said...

Precies nen omgebouwde vent ... dan nog liever Els De Schepper hoor.

 
At 04 september, 2007 16:08, Anonymous Anoniem said...

heeft gilbert geen ademhalingsproblemen en binnengekomen met 8 of 18 minuten achterstand?....een rit winnen aha.. hij kon nog niet zonder vallen een tijdrit uitrijden...

 
At 04 september, 2007 17:24, Anonymous Anoniem said...

Rimba, merci om altijd in me geloofd te hebben. Dit is voor u!

 

Een reactie posten

<< Home