dinsdag, december 11, 2007

Mijn inspiratie...

...is volledig weg.

Het is bizar eigenlijk. Sinds ik gestopt ben met dagelijks te schrijven, lijkt het alsof ik niets meer beleef of niets meer waarneem bij andere mensen.

Nochtans krijg ik af en toe invallen hoor. Maar nog voor ze de kans krijgen zich te ontplooien, zijn ze al verdwenen. Een beetje zoals de borsten van Justine Henin dus, maar dan veel sappiger.

Overlaatst zag ik Catherine Van Eylen tijdens het één journaal het sportnieuws presenteren. Ik heb altijd voor haar een boontje gehad, en zij voor mij ook, dat mag geweten zijn (behalve door haar zelf). Ja, ik heb zelfs al eens over Catherine geschreven in het verleden. Teruggrijpen naar oude artikeltjes en er een link naar plaatsen is iets waarop ik me de laatste tijd ook vaker betrap. Redelijk zielig en narcistisch, maar ja, het waren nu eenmaal sublieme tekstjes, zeg ik dan tegen mezelf.

Catherine, wat ik je wil zeggen: haal die javel uit je haar, want echt waar, het trekt op niets. En waarom laat je je niet kleden door dezelfde keten als je collega's ipv door die kringloopwinkels?

Dit wou ik gewoon even kwijt, in tegenstelling tot mijn inspiratie...

4 Comments:

At 13 december, 2007 09:31, Anonymous Anoniem said...

mijn inspiratie is volledig weg...en de comments volledig leeg... schrijf liever iets over mij...

 
At 13 december, 2007 12:09, Anonymous Anoniem said...

Veel verder dan spotten met platte borsten, vettig haar en juigdpuistjes komt de Rimbaloe niet meer tegenwoordig.
Het wordt eens tijd voor een spetterend artikel ...

 
At 13 december, 2007 12:59, Anonymous Anoniem said...

Gelukkig heeft Gilbert niets van dit alles, behalve dan platte borsten natuurlijk.

 
At 13 december, 2007 13:19, Anonymous Anoniem said...

Diezelfde Catherine deed het intervieuw in de studio tijdens het WK wielrennen dit jaar. Amai ... dat was pas zielig.
Zo vroeg ze aan Nuyens, is het waar dat uw vrouw het gaat afstappen als ge doping neemt ?
Wa moet ge daar dan op zeggen.

 

Een reactie posten

<< Home