zondag, december 02, 2007

She's back!

Freya Vandenbossche is terug, en hoe! Dit weekend stond er een klein artikeltje in Het Nieuwsblad over haar "terugkeer". En of ze terug zal "komen"...

Ik citeer haar woorden: "Ik ga mijn laarzen aantrekken en wil meer contact met de mensen op het terrein. Ik wil daarbij in de diepte werken."

Indien het morgen verkiezingen zouden zijn, zou de SP.A. na zulke uitspraken, meteen terug aan de onderhandelingstafel mogen plaatsnemen. En als ons Freya niets anders dan die laarzen zal dragen, zal diegene aan de overkant van de tafel alleszins een mooi zicht hebben op de diepte van haar terrein.

Doch dit geheel ter zijde. Vorige maandag vierden we de verjaardag van de koningin onder mijn commentatoren en morgen maandag is haar echtgenoot aan de beurt, eveneens notoir commentator. Zij is voorzitter van de Philippe Gilbert fanclub en hij van die van Lien Van de Kelder. Van harte proficiat. In de loop van deze week beloof ik jullie een artikeltje waarin de connectie tussen jullie beider idolen verder zal verduidelijkt worden.

Maar eerst dus de botjes van Freya...

12 Comments:

At 03 december, 2007 09:09, Anonymous Anoniem said...

lien, altijd welkom voor een glaasje...

 
At 03 december, 2007 12:30, Anonymous Anoniem said...

Met een klein beetje frustratie dat de bottekes van Freya het gehaald hebben tegen een spetterend artikel van Gilbert ben ik, en ik denk ook de talrijke andere fans, zeer verheugd te horen dat het lange wachten eindelijk beloond zal worden.
Ik wacht vol ongeduld op wat waarschijnlijk het hoogtepunt van de blog zal worden ...

 
At 03 december, 2007 13:06, Anonymous Anoniem said...

Ik ben al aan het aftellen naar begin maart,het openingsweekend van het wielerseizoen. Dan kunnen we weer met z'n allen staan schreeuwen langs vlaamse wegen of de hele dag lekker in de zetel zitten te genieten van de mooie beelden en te luisteren naar Michel Wuyts of Vannieuwkerke ...

 
At 03 december, 2007 13:57, Anonymous Anoniem said...

blijven hopen

 
At 03 december, 2007 14:28, Anonymous Anoniem said...

Wuyts is nen toffen, maar hij moet alle Belgen een beetje eer aan doen, ook de walen. Dus als Gilbert in Parijs-Tours de hele tijd voorop rijd, mag hij dat ook eens vernoemen ...

 
At 03 december, 2007 16:03, Anonymous Anoniem said...

gilbert, wie is dat? de nieuwe vriend van sergio?

 
At 03 december, 2007 16:04, Anonymous Anoniem said...

Wuyts weet wanneer iemand een kansje maakt. Bij Gilbert was dit eerder een lucky shot.

 
At 03 december, 2007 21:58, Anonymous Anoniem said...

Allez, een gelukkige verjaardag voor Ollie en Zwarte Kelly...

 
At 04 december, 2007 09:28, Anonymous Anoniem said...

zijn ze ondertussen 3 nachten samen?

 
At 04 december, 2007 10:25, Anonymous Anoniem said...

Merci Stanny, wanneer mag ik eens in uw programma komen op zondag avond ? Nu zondag ben ik normaal nog vrij.

 
At 04 december, 2007 10:27, Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat met Gilbert elk shot lucky is hoor!

 
At 04 december, 2007 22:22, Anonymous Anoniem said...

Zwarte Kelly, je moet voor zondagavond eerst aan pre-selecties deelnemen. Benieuwd of hier je truuk met je zwarte doos kan helpen.

 

Een reactie posten

<< Home