zondag, oktober 21, 2007

Klasreünie

Bovenstaande foto toont de trotse "class of 92" uit het Koninklijk Atheneum van Aalst, of althans toch hetgene dat er na 23 uur nog van overbleef afgelopen vrijdag. We hadden immers weer eens reünie.

U herkent enerzijds uiteraard de immer sexy stralende Ollie en anderzijds mezelf. Er waren nog twee dames ook, maar op het moment dat ik eindelijk een zatlap met een GSM (met camera) had kunnen strikken, waren zij net vertrokken. Dus van pakweg 40 afgestudeerden, toch een fantastische hit-ratio van 10%. En face it, Ollie had er eigenlijk ook niet hoeven te zijn, want puur objectief gezien had hij zijn laatste jaar eigenlijk moeten dubbelen, maar dat is vandaag nog louter een door de tijd in de kiem gesmoord detail (dat ik hier graag toch even vermeld).

Ik moet zeggen, ik had eigenlijk ook niet veel zin om te gaan. De reünie was gekoppeld aan een kaas- en wijnavond en daar zit, de carnivoor zijnde die ik ben, iets te weinig vlees in me dunkt. Bovendien loop ik al drie weken te sukkelen met een zware verkoudheid en slijmkes (op de longen). En op vrijdagavond moet ik samen met mijn madam eigenlijk naar Desperate Housewives kijken.

Om Ollie een plezier te doen ben ik toch maar afgezakt en ik moet zeggen, ik heb er absoluut geen spijt van. Het was leuk om de oude klasgenoten terug te zien (alledrie), nog eens door de gangen te dwalen, op de "koer" nog eens op onze bank van vroeger te zitten, en Ollie zal het leuk gevonden hebben eens legaal te kunnen roken in de toiletten, iets wat hem vroeger meer moeite kostte dan er te gaan aftrekken, om maar een voorbeeld te geven.

Enkel jammer dat we Witte Wendy niet gezien hebben. Misschien binnen 5 jaar.

15 Comments:

At 22 oktober, 2007 09:13, Anonymous Anoniem said...

Ollie is zeker ziek vandaag?

 
At 22 oktober, 2007 09:13, Anonymous Anoniem said...

Ofwel zit hij op de pot.

 
At 22 oktober, 2007 09:14, Anonymous Anoniem said...

of op Philippe Gilbert

 
At 22 oktober, 2007 09:24, Anonymous Anoniem said...

philippe gilbert, is dat dienen uit desperate housewives, in de rol van omhooggevallen wielrenner?

 
At 22 oktober, 2007 09:57, Anonymous Anoniem said...

shoin koppelken
als witte wendy dit zal zien ... misschien zat er anders wel een triotje in ...

 
At 22 oktober, 2007 12:35, Anonymous Anoniem said...

Mooie foto hoor, maar bij knappe vent had ik toch net iets anders in geachten.

 
At 22 oktober, 2007 12:40, Anonymous Anoniem said...

't is niet omdat hij een ooringsken in heeft dat het nen homo is hoor.

 
At 22 oktober, 2007 14:14, Anonymous Anoniem said...

Tegenwoordig gaat het hier meer en meer over dienen Gilbert, niet jaloers worden hé Rimbaloe.

 
At 22 oktober, 2007 14:14, Anonymous Anoniem said...

Ollie ben je ziek ??

 
At 22 oktober, 2007 16:07, Anonymous Anoniem said...

Da den Ollie nog in da zwart schooluniformken kan, daar verschiet ik van.

 
At 22 oktober, 2007 17:17, Anonymous Anoniem said...

da zijn er twee die ze aan elkaar gestikt hebben.

 
At 23 oktober, 2007 09:17, Anonymous Anoniem said...

den ollie had vroeger ook een penispiercing.

 
At 23 oktober, 2007 11:13, Anonymous Anoniem said...

Ollie, ik maak me erg zorgen.
Laat je horen !!

 
At 23 oktober, 2007 15:41, Anonymous Anoniem said...

Is ollie verloren gelopen tijdens desperate housewives? Of gewoon een natte droom?

 
At 23 oktober, 2007 16:13, Anonymous Anoniem said...

Waarom waren die gordijnen toe ?

 

Een reactie posten

<< Home