woensdag, oktober 03, 2007

Echt geen kak

Binnen exact 4 maand is het terug Aalst Carnaval. Vorig jaar heb ik hier de laatste pakweg 12 weken zitten aftellen. Binnenkort kan ik dus opnieuw beginnen.

En in 2008 zal het misschien extra speciaal worden. Met een beetje geluk (toch voor ons, wat minder voor de vader in kwestie), zullen we tijdens de feestdagen een kort bezoekje mogen brengen aan de kraamkliniek waar een makker net voor de tweede keer (althans toch officieel) vader zal worden. Dat bezoekje zal uiteraard plaatsvinden in vol ornaat, lees carnavalskostuum.

Het jaar is werkelijk voorbijgevlogen. Ik zie ons begin dit jaar nog aan onze kostuums werken, onze nominetjes ontwerpen, die stoffenhandelaar erop leggen, en onze stikster ons erop laten leggen. Dat doet me eraan denken dat ik nog steeds mijn afrekening moet maken.

Volgend jaar valt Carnaval uitzonderlijk vroeg. De kriebels die ik de laatste weken voelde, werden blijkbaar toch niet veroorzaakt door een of andere schaamluis. Dringend tijd om dus eens te beginnen denken over een leuk onderwerp zodat we zonder zorgen de allerlaatste week weer in gang kunnen schieten...

Nonkel Erik, lees jij hier nu eigenlijk nog mee of niet? Op dit eigenste moment binnen 4 maand en 2 dagen zitten we samen in het Landhuis he, welig pinten te consumeren, op uw kosten!

10 Comments:

At 04 oktober, 2007 09:00, Anonymous Anoniem said...

Lang geleden dat ik nog eens de eerste comment had. En ik ben nochtans aan de late kant. Maar vader worden met karnaval, ik mag er niet aan denken. Daarvoor moet ge ook al serieus malchance hebben.

 
At 04 oktober, 2007 09:14, Anonymous Anoniem said...

ollie,
al die anderen zaten nog te kakken

 
At 04 oktober, 2007 09:46, Anonymous Anoniem said...

zie dat ze jullie daar ni vasthouden

 
At 04 oktober, 2007 13:38, Anonymous Anoniem said...

Wat ik me afvraag, stel nu dat diene gast vader wordt net tijdens carnaval. Zou hij dan bij zijn madam moeten blijven, of zou hij ook mogen komen vieren? Uiteraard ervan uitgaande dat hij carnavalist is.
Wat zou Ollie zijn mening daarover zijn?

 
At 04 oktober, 2007 15:39, Anonymous Anoniem said...

nonkel Erik,

09.00u landhuis, dinsdag 5 feb 2008.
TRADIESJE!!

 
At 04 oktober, 2007 16:06, Anonymous Anoniem said...

om 9 uur staat nonkel Erik nog bij de rimbaloe naar de poepverbrandink te zien jong.

Afspraak op de mert een tiental meter links van Sim

 
At 04 oktober, 2007 16:06, Anonymous Anoniem said...

9 uur = 21 uur

 
At 04 oktober, 2007 16:07, Anonymous Anoniem said...

21u45 dus landhois

 
At 05 oktober, 2007 09:12, Anonymous Anoniem said...

'k zal d'r oak zen...

 
At 05 oktober, 2007 09:14, Anonymous Anoniem said...

Volgens mij kan, in het louter hypothetische geval dat iemand vader zou worden tijdens karnaval, hij gerust deelnemen aan de festiviteiten indien hij dat wil. Tenslotte is de primordiale taak van een kersverse vader in het moederhuis toch de drankvoorziening. En de kans dat er tijdens karnaval bezoek komt is vrij klein. Hij moet wel meegaan als er mensen zouden besluiten om toch eventjes tot aan het ziekenhuis te gaan, zodat hij hun een pintje kan uitgieten. Nadien kan hij dan met hen terugkeren naar het stadscentrum. Maar dat is uiteraard gewoon hoe ik het zou doen, ik weet niet wat de mening van de vader in kwestie daarover is.

 

Een reactie posten

<< Home