donderdag, september 27, 2007

Wat reclame maken

Zo een weekje niets schrijven, het doet toch goed hoor. Elke avond op tijd naar bed, elke avond Lora die nog wakker is als ik ga slapen, zodanig dat ik haar dus niet meer moet wakker maken om te...
Alhoewel, dat wil ook zeggen dat ik haar eerst moet vragen om te...

Maar langs de andere kant is het duidelijk dat het niveau hier bergaf aan het gaan is, met al die commentatoren die zich BV wanen, of eerder omgekeerd.

Omdat ik het jullie wil besparen om hier elke dag opnieuw te komen schrijven, stel ik dan ook het volgende voor: wie het wel leuk vond om mijn tekstjes te lezen, ga eens een kijkje nemen bij Pierre Du Coin. Hij schrijft eigenlijk voor een groot deel over dezelfde dingen als ik, behalve het feit dat stront en kakken e.d. iets minder gemakkelijk over zijn lippen gaan dan bij mij, figuurlijk dan toch wel pleeg ik zo te denken. Hij staat sinds kort ook gekend als de man met de grootste bakkebaarden van Aalst. Man, man, ze zijn gigantisch, je kan er een gans dorp mee van schaamhaar voorzien, doch dit geheel terzijde.

Er zijn wel meer overeenkomsten: hij is even oud als ik, heeft blijkbaar tijdens zijn jeugd the eighties wat op dezelfde manier als ik beleefd, en heeft ook zijn stad verlaten. Met het enige verschil dat hij naar Aalst getrokken is en ik omgekeerd (damn, damn, stupid me). Alleszins, ga geregeld maar eens lezen, ik vind het oprecht zeer aangenaam.

Trouwens, had ik jullie al verteld dat ik vorig weekend mijn record op de halve marathon gebroken heb?

18 Comments:

At 27 september, 2007 23:57, Blogger Rimbaloe said...

En voor iemand anders het zegt: of de stront ook letterlijk over mijn en zijn lippen gaat: hopelijk niet.

 
At 28 september, 2007 09:49, Anonymous Anoniem said...

Mooie foto. Zeker van bij jou op de boerderij?

 
At 28 september, 2007 13:07, Blogger pierre du coin said...

Zo gemakkelijk kom je er niet van af hoor!

 
At 28 september, 2007 15:59, Anonymous Anoniem said...

uw record of dat van de bril?

 
At 29 september, 2007 15:06, Anonymous Anoniem said...

't is echt gedaan, voorbij ... de comments sterven uit. Als het zo zit, Dina, dan zal er ook geen volk zijn op ons moddergevechtje. En voor mij is het simpel: geen volk, geen stemmen.
Rimbaloeken, het ga u goed, ik ga beginnen aan de campagne 2009.

 
At 01 oktober, 2007 09:33, Anonymous Anoniem said...

rimbala voor eerste minister?

 
At 01 oktober, 2007 09:33, Anonymous Anoniem said...

gilbert was één van zijn puisten aan het uitduwen en ja...de beslissende ontsnapping gemist...

 
At 01 oktober, 2007 12:35, Anonymous Anoniem said...

Gisteren speciaal eens naar de koers gekeken voor die veelbesproken Gilbert eens te zien. En inderdaad zeg, wat een stuk. Zo een knap dingsken en sexy ... jawadde.

 
At 01 oktober, 2007 13:06, Anonymous Anoniem said...

jawadde, ne buitenlander die wint voor den belgique en dan nogwel een lelijk gansje ... gilbert, ge hebt u best gedaan, den achtsten is ni niks

 
At 01 oktober, 2007 15:37, Anonymous Anoniem said...

lelijk gansje ??? Prachtige zwaan zul je bedoelen. In de koers zijn walen en vlamingenv nog altijd een goed team, met een prachtig resultaat voor België.

 
At 01 oktober, 2007 16:20, Anonymous Anoniem said...

Gilbert is gelijk een rijpe puist.
Eenmaal uitgenepen zit er niet veel meer ik.

Volgend jaar zal Vlaanderen met een fantastisch team, rond kevin van impe, uitkomen

 
At 02 oktober, 2007 13:18, Anonymous Anoniem said...

kevin van impe... wie is dat?

 
At 02 oktober, 2007 16:21, Anonymous Anoniem said...

Die Gilbert heeft wel schattige oogjes.

 
At 02 oktober, 2007 16:22, Anonymous Anoniem said...

Kevin Van Impe is de renner die altijd moet trekken voor Boonen.
Boonen zit altijd in zijn gat.

 
At 02 oktober, 2007 16:44, Anonymous Anoniem said...

Ollie we horen u niet veel meer.
Kom van de pot en schrijf iets.

 
At 03 oktober, 2007 07:52, Anonymous Anoniem said...

Jongens toch, dat was nog eens kakken... Toch opmerkelijk hoe zeer mensen blijkbaar verlangen naar zingeving in hun leven en naar Zijn woord, want ondanks het feit dat Hij de afgelopen 14 dagen maar twee keer iets gepost heeft, zijn er blijkbaar toch velen die hier dagelijks eens komen kijken. Ofwel lopen er geweldig veel zielige mensen rond die écht niks beters te doen hebben.

 
At 03 oktober, 2007 08:39, Anonymous Anoniem said...

tja ollie, voor velen bestaat het leven enkel uit kakken...

 
At 06 september, 2008 11:58, Anonymous Anoniem said...

Knappe website Rimbaloe, werkelijk de moeite ! Top ! Ik zet hem bij onze "links" Groetjes, J - http://www.promovision.eu

 

Een reactie posten

<< Home