woensdag, oktober 10, 2007

God

Ditmaal is het zeker: VDB komt terug. Ik voel het aan mijn water: 2008 wordt hét jaar van zijn wederopstanding. Vandaag tekende hij een éénjarig contract bij Mitsubishi-MKG, een continentale profploeg. Dit betekent dus dat hij het volledige Belgische programma kan afwerken, en dus zou kunnen starten in alle Vlaamse klassiekers.

En zijn mooiste jaren moeten nog komen. Volgende maand (op 6 november meerbepaald meen ik me te herinneren) wordt hij er 33 en is hij op zijn fysiek, sexueel en spiritueel hoogtepunt. Geloof me, ik kan het weten, althans toch van dat spiritueel hoogtepunt.

Serieus nu, als hij de winter goed doorkomt, dan zal hij er staan aan het begin van het seizoen. Dus hopelijk in tussentijd geen liefdesperikelen, dopingonderzoeken, kogelgaten in het plafond, valpartijen van trappen of van de fiets, zelfmoordpogingen, ontvoeringen van vrouwen, enzovoort enzoverder.

Ik weet het, ik ben nu eenmaal naïef, ik ben een believer. Dat heeft waarschijnlijk te maken met dat spiritueel hoogtepunt. Maar volgend jaar, als hij de overwinningen weer aan elkaar zal rijgen, dan zullen al die zogenaamde wielerkenners die hem al 8 jaar afbreken, plots ook weer fan worden.

Ze kunnen allemaal de pot op want 2008 wordt het jaar van Frank Vandenbroucke. En als het toch niet zou lukken, bereid jullie maar al voor op 2009, want dan zullen jullie hem echt zien verrijzen.

9 Comments:

At 11 oktober, 2007 07:35, Anonymous Anoniem said...

VDB wint de Tour in 2009! En 2010! en 2011! En volgens Manolo Saiz ook nog in de vijf daaropvolgende jaren, maar daar ben ik toch niet helemaal zeker van.

 
At 11 oktober, 2007 07:35, Anonymous Anoniem said...

VDB wint de Tour in 2009! En 2010! en 2011! En volgens Manolo Saiz ook nog in de vijf daaropvolgende jaren, maar daar ben ik toch niet helemaal zeker van.

 
At 11 oktober, 2007 07:36, Anonymous Anoniem said...

Excuses voor de dubbele boeking. Het is dan ook nog zéér vroeg (rimbaloe is nu zelfs nog niet wakker, en ik ben al aan het werken. Enfin, ik ben toch al op mijn werk)

 
At 11 oktober, 2007 08:29, Anonymous Anoniem said...

met de pot op bedoel je toch "le pot belge" !!!!!

 
At 11 oktober, 2007 09:17, Anonymous Anoniem said...

vdb kan samen met 'puist' gilbert tamdem rijden op de heide
'la main dans la main'

 
At 11 oktober, 2007 09:23, Anonymous Anoniem said...

Zoals er in het nieuwsblad stond vandaag: de fans kiezen positie. Rimbaloe heeft positie gekozen.

 
At 11 oktober, 2007 11:58, Anonymous Anoniem said...

rimbaloe onderaan en ollie erop..
ocharme de rimbaloe

 
At 11 oktober, 2007 12:51, Anonymous Anoniem said...

rimba,

lot a mor nekier goan

 
At 11 oktober, 2007 16:18, Anonymous Anoniem said...

volgens johan 'wesp' brood zou vdb de ronde kunnen winnen

 

Een reactie posten

<< Home