zondag, oktober 07, 2007

bier hier

Is hier onder mijn lezers toevallig iemand die zich af en toe eens richting Wortegem-Petegem of omstreken begeeft? En nadien uiteraard terug richting Aalst of omstreken?

Het zit immers zo: jullie weten dat ik een verzamelprobleem heb. Dit mag letterlijk opgevat worden in de zin van dat ik werkelijk vanalles verzamel, hierbij ook (volgens Lora vooral) totaal nutteloze dingen. Mijn broer vertelde me ooit eens een verhaal over een vriend van hem die de pluizen onder zijn bed verzamelde, zo ver ben ik gelukkig nog niet. Maar toch, het is en blijft een probleem. Ik heb er zelfs ooit al eens over geblogd. Klik maar eens hier.

Wat ik ook verzamel zijn van die oude houten bierbakken van Aalsterse brouwers. Ik heb er twee gekocht bij iemand uit Wortegem-Petegem maar ben er nog steeds niet in geslaagd om deze op te halen.

Ondertussen is dat al anderhalf jaar geleden en ik denk dat ik eerlijk kan stellen dat ik er vóór 2010 waarschijnlijk nooit zal raken. Vandaar dus de vraag waarmee ik dit artikeltje begon.

5 Comments:

At 08 oktober, 2007 07:29, Anonymous Anoniem said...

Dan stelt zich natuurlijk de vraag in hoeverre jij er mee geholpen bent dat die bakken dan in Aalst staan. Je legendarische tammigheid kennende, wordt het daar even moeilijk om er eens om te gaan. Met andere woorden, degene die je hier uit de brand zou willen helpen, moet er terdege rekening mee houden dat er tot in 2010 twee houten bakken in zijn garage zullen staan.

 
At 08 oktober, 2007 09:22, Anonymous Anoniem said...

ollie, ge kunt ze hem tijdens de stoet overhandigen

 
At 08 oktober, 2007 16:43, Blogger pierre du coin said...

hé rimbaloe, ik ben (uitgeweken Oudenaardist, ingeweken Oilsjteneer) regelmatig wel eens in die contreien. Geef anders maar eens een schreeuw via mail.

 
At 09 oktober, 2007 16:16, Anonymous Anoniem said...

schreeuw schreeuw

 
At 09 oktober, 2007 19:33, Anonymous Anoniem said...

Geachte heer rimbaloe, na 17 maand vruchteloos gewacht te hebben, besliste ik vorige maand de bakken aan iemand anders te verkopen. Mijn verontschuldigingen hiervoor.

 

Een reactie posten

<< Home