woensdag, oktober 24, 2007

Alert

Van al die blogjes die ik hier al geschreven heb, heb ik zelf het meeste genoten van mijn Tourdagboek. Donderdag 25 oktober 2007 belooft wat dit betreft dan ook een heel belangrijke dag te worden. Rond de middag vindt immers de officiƫle voorstelling plaats van het traject van de Ronde van Frankrijk 2008.

Ik zal er normaalgezien opnieuw bij zijn; niet bij de voorstelling, maar wel tijdens de Tour. In principe gaan we nu weer tegen de klok in, dus zal alles beslist worden in de Alpen. En als de geruchten kloppen, zit Alpe d'Huez er opnieuw bij. Ik denk met weemoed terug aan hoe we in 2006 die dag verkleed langs de berg liepen en verbroederden met jan en alleman, zelfs met de Hollanders die er steeds weer massaal aanwezig zijn, ik herinner mij onze verschijning op de Australische TV (voor wie het nog steeds niet gezien heeft, na 5m14s in het fragment is het aan ons). Ook het testosteronincident met Landis twee dagen later, het lijkt allemaal nog maar pas geleden.

Hopelijk wordt het volgend jaar nog eens een Tour de Force in plaats van Farce. En hopelijk mag Jim De Bril ook opnieuw meegaan, want meneer heeft het toch weer klaargespeeld zeker om een tweede junior te fabriceren. Operatie "soigneer madam De Bril" is bij deze dan ook officieel gestart.

Morgen deze tijd zullen we in ieder geval al veel wijzer zijn.

3 Comments:

At 25 oktober, 2007 14:50, Anonymous Anoniem said...

wie is die oranje stoot?

 
At 26 oktober, 2007 17:23, Anonymous Anoniem said...

de bonette !!!!
ok smallen , volgende zomer ik tegen rimba mano a mano om ter eerst boven op bonette. Om het eerlijk te spelen krijgt rimba 10minuten voorsprong en zal ik hem oplopen ipv fietsen.....

3coach

 
At 27 oktober, 2007 23:13, Anonymous Anoniem said...

Als meneer De Bril madam De Bril vanaf nu wat beter soigneert, tijdens de week niet zoveel blijft hangen en trouw belooft madam De Bril met volle kracht te helpen wanneer junior2 arriveert, dan zal madam De Bril er es over nadenken... It's up to you, Jim!

 

Een reactie posten

<< Home