vrijdag, februari 15, 2008

Toch 1 foto

Hoezeer ik ook gezocht heb, ik vind eigenlijk geen foto's van Carnaval die ik hier durf publiceren. Ze zijn er nochtans hoor, foto's met bloedneuzen, met de tongen uit de mond, met frieten in mijn oren, met condomen over mijn lu..........
lugubere vriend zijn dikke pi...........
pillamp (om te vermijden dat er vocht in zou komen natuurlijk).

Kim Clijsters ben ik niet tegen het lijf gelopen deze keer en Nonkel Erik is niet komen opdagen, hij mocht niet van zijn vrouw. Ik ben wel aangesproken door een fan (een mij onbekende lezer van deze blog), maar het was geen vrouw en hij bood me geen alcohol aan, dus op zich was mijn interesse niet echt groot. Bovendien had een lesbische griet de rits van mijn jas kapotgetrokken (lang, maar zeer onschuldig verhaal), waardoor ik mijn fototoestel veel dieper diende te stoppen (nee, niet in mijn gat) en bijgevolg met een zeer karige oogst foto's opgezadeld zat.

Hierbij toch eentje waar Kathleen van K3 te bezichtigen is op de Grote Markt ergens maandagochtend na 7 uur. Klaar om te poseren voor de webcam voor de collega's die live gingen meevolgen op het werk. Diezelfde collega's trouwens die ik eigenlijk nooit de URL van deze blog had mogen doorsturen, want geloof het of niet, anders waren jullie nu naar de ongecencureerde foto's aan het kijken. Ik heb nog een beetje serieux te verdedigen op het werk. Niet veel meer, maar toch.

Voor de geïnteresseerden, stuur me gerust een mailtje en ik zend jullie alles door.

10 Comments:

At 15 februari, 2008 08:41, Anonymous Anoniem said...

shoin fotoken

 
At 15 februari, 2008 21:50, Anonymous Anoniem said...

ja die andere meiden vond ik toch mooier van je groep

ps op www.netmeet.be

na lang zoeken ben je daar ook wel te zien!dus ga maar zoeken en het is nog een hele mooie foto.

 
At 17 februari, 2008 09:48, Anonymous Anoniem said...

ne shoine foto van rimba, da bestaat ni

 
At 17 februari, 2008 18:28, Anonymous Anoniem said...

toch wel een duister fotoken op netmeet.be

 
At 18 februari, 2008 11:39, Anonymous Anoniem said...

Gelukkig is er Gilberken voor ne keer nen schonen foto op de blog !

 
At 18 februari, 2008 13:06, Anonymous Anoniem said...

Awel, ik was diene fan. 't Is schoon da...
* "maar het was geen vrouw" Dat heeft er u toch niet van weerhouden om mij ne keer goe binnen te doen.
* "en hij bood me geen alcohol aan" 't Zal wel zijn, wie weet wat had ge dan nog allemaal met mij uitgestoken.

 
At 18 februari, 2008 21:41, Anonymous Anoniem said...

misschien den ollie?

 
At 18 februari, 2008 23:14, Blogger Rimbaloe said...

Guust, dienen die u binnengedaan heeft, dat was Babken. We hadden net van parik gewisseld.
Sorry dat je er op deze manier dient achter te komen.
Volgende keer maak ik het goed met een echte pint, niet met een bliksken pis :)

 
At 19 februari, 2008 09:14, Anonymous Anoniem said...

Amai, Babken mocht hem dan wel eens geschoren hebben :(
Een echte pint? Da's goed... uw fans moet ge onderhouden ee

 
At 25 februari, 2008 11:43, Anonymous Anoniem said...

Guust, het was slechts een pruik dat ik op had. Onder die pruik zat een man, dat had je toch kunnen raden. Jouw borsten voelden trouwens vrij echt aan. Babken.

 

Een reactie posten

<< Home