dinsdag, januari 29, 2008

In 't Oilsjters, nog voif doagen

Vandenoeng speltj "Ejje a koamer al opgeruimd" op de radio en ik vroag oan ons jongste (4 joar) of dazze da lieken kaan. Ze bezie me efkes, kekt ten nor men vraa en zegt mé een oitgestreiken gezicht: "Nieje ma"...
Probeert a ten mor insj in 't agen.

Om mor te zeggen, iederiejn in Oilsjt leit ondertissen 24/7 nor ajoinmusic te loisteren. Vroidag est den top 100.

Hier alvast moinen top 5 in willekeirege volgorde:

Weir zen Fiere Oilsjteneirs (Kris 2):
Den tekst is goe gekoezen, mor 't es veral den intro. Troagen oanhef en ten vollenbak derin gesmeiten. Ideool lieken ver der in te kommen.

Den Heimel op Eerd (Kristof):
Alliejn den tekst al: het plakkoot van Oiljst op d'ottostraad en steltj a veir dagge meiren op de weireld most kommen in een dorp me e peird, da woor ver a om te drooin.
Hier ester echt oever noagepeisd. Chapeau Floeren!

Groejt Conceir (Wim):
Giejnen Top zonder de Wim. Ik vond "Music" alted al een subliem nummer en Wim zen versie (ni van 2000 mor 2002) es zoeimegelek nog beiter. Een lieken pakken dagge al gebeizegt etj, der nen extra toesj oan geiven, en dan me de kiezink 't kot doen ontploffen. Ik kroig der nog atoit kiekebisj van.

't Es Gepasseird ver moi (Foef):
Den iejste kiejr dannek "Zij gelooft in mij" van Andre Hazes hoeirdegen was 't iejste dat in moi opkwamp, dat da ne cover was van De Foef zen afschoidslieken
Ik peis dat teis het carnavallieken es dannek al 't miejst gedrooid em. Ik weit het, ik ben ne wiejken.

Nen Oilsjteneir (Tommeken):
Doistdagoaved zjust veiren de verbrandink. Tommeken zingt nog insj zen liekes. Iederiejn es kapot, letterlek en figierlek. Mor as 't refroin van teis lieken begint (ge wetj wel, den Ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah-ah, wie stoot doar elk joar weir yeah), komt de leste enerzjie be iederiejn toch nor omhoeig. Schit-te-rend. In foite herinner ik me nimmiejr of dat Tommeken da lieken ten gezongen eit, mor in men oeverleiverink dus wel.

Ook volgens de overlevering zal dit het eerste en enige berichtje ooit op deze blog geweest zijn waarin het woordje kakken niet voorkwam. Allez, nu dus wel eigenlijk.

7 Comments:

At 29 januari, 2008 11:10, Anonymous Anoniem said...

in droi van deis liekes zingek de backings mee ! Een goeie keuze rimba !

Ne goeie carnaval gewensjt.

Rimbaloe ver 2010 ! (teigen de staaf da woar gaaf !)

 
At 29 januari, 2008 12:39, Anonymous Anoniem said...

'k em moi loaten vertellen da de Rimbaloe al insj opgekommen es, allez 't es te zeggen, oi eit zen campagneteam loaten stoan, e poar joar gelejen, ge moetj mor teiven.

 
At 29 januari, 2008 14:03, Anonymous Anoniem said...

e mocht ni van zen vraa

 
At 29 januari, 2008 14:04, Anonymous Anoniem said...

van mij wel hoor, ik heb het immers nog nooit met een prins gedaan. hihihi

 
At 30 januari, 2008 09:16, Anonymous Anoniem said...

Moet naar schijnt heerlijk zijn met zo'n scepter...

 
At 30 januari, 2008 13:23, Anonymous Anoniem said...

Als ik mij ni vergis heet het afscheidsliedje van de Foef de lesten dag

 
At 30 januari, 2008 14:03, Blogger pierre du coin said...

Cultuurbarbaren! Enkel "saas on a leppen" van den bienaver verdient het om op 1 te staan.

 

Een reactie posten

<< Home