woensdag, januari 02, 2008

Happy 2008

Gelukkig nieuwjaar aan iedereen van goede wil, vooral dan de sympathieke lezers van deze blog. Hopelijk is 2007 geworden wat jullie ervan verwacht hadden en wordt 2008 misschien nog beter, op elk vlak.

En met mensen van goede wil bedoel ik ook Tom Boonen, die uiteraard geen aanstoot zal nemen aan de talloze artikeltjes en fotootjes die ik hier al aan hem gewijd heb. Tom, ik blijf je grootste fan (hier in huis) en ik hoop dat je mijn wielertruitje nog zal willen signeren. Ik zal het jouwe ook signeren zoals beloofd.

Een nieuw jaar betekent voor de meesten onder ons weer eens een heleboel nieuwe goede voornemens. Meestal komt men dan ook tot de constatatie dat men de voornemens van het afgelopen jaar niet gehaald heeft. Ik ook niet. Het enige dat me gelukt is (althans van mijn sportieve doelen), is een Tourcol oprijden zonder om te vallen (twee zelfs en dan nog buiten categorie). Mijn vooropgestelde halve marathon tijd heb ik op 50 seconden na niet gehaald; had ik mijn doel willen halen om 1000 km te lopen, dan had ik vorige maandag nog snel even tot Parijs moeten lopen en wat betreft mijn deelname aan een sprinttriatlon tenslotte, verder dan het inschrijvingsblad ben ik nooit geraakt.

Het nieuwe jaar brengt echter nieuwe grootse doelen met zich mee. Meer daarover binnenkort, ik ben immers nog in volle onderhandeling met moeder de vrouw over de haalbaarheid ervan.

7 Comments:

At 03 januari, 2008 08:55, Anonymous Anoniem said...

Ga je eindelijk eens proberen Prinsj te worden?

 
At 03 januari, 2008 08:56, Anonymous Anoniem said...

Ga je eindelijk eens proberen Prinsj te worden?

 
At 03 januari, 2008 12:51, Anonymous Anoniem said...

prinsj rimba,

gelukkig trekken de kinderen niet op jou...

 
At 03 januari, 2008 17:26, Anonymous Anoniem said...

die jongste lijkt wat op de facteur

 
At 03 januari, 2008 17:39, Anonymous Anoniem said...

die facteur in jullie straat, was da geen vrouw?

 
At 04 januari, 2008 10:07, Anonymous Anoniem said...

nee, een omgebouwde vent (verre familie van gilbert)

 
At 04 januari, 2008 15:53, Anonymous Anoniem said...

gilbert, den tweeden in belgisch kampioenschap driewillers?

 

Een reactie posten

<< Home