donderdag, december 20, 2007

Telezjanet

Het zijn toch nogal kastaars hoor bij telenet. Vandaag kreeg ik, samen met enkele tienduizenden andere Vlamingen weliswaar, een mail waarin gemeld werd dat ik vanaf nu veel sneller zou surfen. Voor meer info moest ik enkel doorklikken op een link. Daar aangekomen bleek het nog leuker: 150.000 Vlamingen zouden immers maar liefst 4 keer sneller surfen. Nog wat verder bleek dat het enkel het uploaden was dat zou versnellen en enkel maal 2. Nog eens een klik verder bleek dat het gradueel zou ingevoerd worden en uiteindelijk zou het bij mij pas tegen 30 juni 2008 zover zijn.

Dit is het beste kerstgeschenk dat ik mij kon indenken! Bijna zo leuk als de tekst van Bohemian Rhapsody die ik deze ochtend totaal indiscreet terugvond op mijn bureau...

3 Comments:

At 21 december, 2007 09:54, Anonymous Anoniem said...

hoe zit het met de eindejaarspoll?
ollie aan den top?

 
At 21 december, 2007 13:12, Anonymous Anoniem said...

Tijd voor verandering: ruil Telenet voor Belgacom...

 
At 21 december, 2007 14:00, Anonymous Anoniem said...

belgacom is in franstalige handen...afblijven geblazen

 

Een reactie posten

<< Home