zondag, december 16, 2007

Nog 7 weken, oftewel 49 dagen...

Carnavalminnend Aalst heeft een nieuwe Prins. Gisteren haalde Kenny de scepter binnen. Het is niet mijn taak om hier te komen verdedigen of het al dan niet verdiend was. Ik heb er eigenlijk totaal geen idee van, ik heb immers niets van de shows van de drie kandidaten gezien.

Dit jaar geen schrijnende toestanden zoals vorig jaar aan de ingang. Klik toch best even door naar mijn artikeltje dat ik daar toen over geschreven heb en lees vooral de laatste alinea. Deze keer dus niets van dat, omwille van het feit dat er voor het eerst via sms kon gestemd worden en de uitzending live op TV te volgen was. Dus wie wou stemmen, maar er verder niets te zoeken had, was niet verplicht af te zakken naar de zaal, of zelfs naar Aalst…

De akoestiek trok gisteren, om even een vuil woord te gebruiken, op geen kloten. Dat lieten we echter niet aan ons hart komen, dus werd het een avondje tooghangen en door de zaal lopen en tegen iedereen tetteren. Dankzij het sms-systeem was de sfeer ook meer ontspannen dan de vorige jaren. Dat is ontegensprekelijk een pluspunt waardoor je dus minder risico loopt om een vuist in je gezicht te krijgen van iemand die dat getetter niet echt naar waarde weet te schatten.

Tot mijn scha en schande moet ik zelfs toegeven dat ik niet eens gestemd heb. Ik kan het niet genoeg herhalen, ruilhandel is de basis van een goede economie; daarom ook heb ik mijn GSM dan maar uitgeleend aan een geile deerne die zichzelf smekend voor mijn voeten wierp. Voor alle duidelijkheid, ze heeft enkel met mijn GSM mogen spelen en het enige vocht dat ze in ruil mijn lichaam liet binnensijpelen was bier.

Maar kom, da's allemaal niet belangrijk, we hebben immers een nieuwe Prins Carnaval. Vorig jaar heb ik op deze blog wekelijks afgeteld naar dit grote feest. Het is de bedoeling dit nu opnieuw te doen. Binnen 7 weken is het wederom zover. Verdorie, wat is het jaar toch snel voorbij gegaan.

12 Comments:

At 17 december, 2007 09:35, Anonymous Anoniem said...

Ik kwam toevallig op deze blog terecht. Maar Mr. Rimbaloe wie is die mooie jongen van je vorig artikel ? Volgens het artikel zou het een belgische sportman moeten zijn, kan iemand mij helpen ?

 
At 17 december, 2007 10:41, Anonymous Anoniem said...

Het betreft hier Philippe Gilbert,
de waalse tegenpool van Boonen en winnaar van vele klassiekers waaronder Omloop het Volk.
Hij was zelfs kopman van de Belgische selectie op het WK.
Ere wie ere toekomt, zo dacht ook Rimbaloe. Alleen kon de immer grappige Rimbaloe het niet laten om wat met de foto te knoeien.
Maar ok, sportief als we zijn, we kunnen er mee lachen.

 
At 17 december, 2007 12:37, Anonymous Anoniem said...

Hij heeft mooie ogen !

 
At 17 december, 2007 12:45, Anonymous Anoniem said...

En dat prachtig afgetraind lichaam zeg. Hier kan Rimbaloe alleen maar van dromen.

 
At 17 december, 2007 14:41, Anonymous Anoniem said...

Rimbaloe is geen homo dus ik denk niet dat hij van andere mannen zal dromen. En trouwens, hij heeft zelf al de mooiste ogen van de wereld.

 
At 17 december, 2007 14:56, Anonymous Anoniem said...

nog eens bedankt voor uw nominetjen zaterdag, maar volgende keer liefst dat speldje niet rechtstreeks mijn vel in duwen he rimba.
Eens nuchter doet dat best wel wat pijn.

 
At 17 december, 2007 16:56, Anonymous Anoniem said...

Ge hebt het precies goe te pakken voor de Rimbaloe hé Trees.

 
At 18 december, 2007 10:04, Anonymous Anoniem said...

Die rode stipjes verwijzen waarschijnlijk naar het bergklassement in de toer.
Goed gevonden Rimba.

 
At 18 december, 2007 14:19, Anonymous Anoniem said...

Rimba,

Keje oan dei treis insj zeggen da ze moet stoppen me mé te bellen vanop annen gsm, toides een live oitzending is da gralek ambetant en 's nachts azek in men bede lig oeik !

Groeten

oscar

 
At 18 december, 2007 14:31, Anonymous Anoniem said...

Die trees is pesies een hiète !

 
At 18 december, 2007 14:35, Anonymous Anoniem said...

wanneer krijgen we de link tussen Philipken en Lientje ?
Belooft is belooft zulle

 
At 19 december, 2007 00:00, Anonymous Anoniem said...

Beloofd is niet enkel beloofd, maar ook met een d

 

Een reactie posten

<< Home