donderdag, december 13, 2007

Eindejaarspoll

De laatste weken werden we in de sport-kranten overstelpt met wedstrijden over de mooiste sportman en -vrouw van Belgiƫ. De persoon op bijgevoegde foto heeft jammerlijk de eerste selecties niet overleefd. Misschien binnen enkele zomers als hij zijn pubertijdsjaren eindelijk achter zich gelaten heeft.

De komende dagen ga ik een soortgelijke verkiezing organiseren. Alle sportieve mensen die op deze blog al de revue gepasseerd zijn, meerbepaald als lezer of commentator, krijgen de kans om deel te nemen aan de wedstrijd:

Meest sexy sportieve onnozele blogger

Wie zich geroepen voelt om deel te nemen, gelieve mij te contacteren. Wie liever niet deelneemt, het spijt me, maar ik heb al een eerste selectie gemaakt en zoals dat zo vaak gebeurt, heb ik steeds het laatste woord. De komende dagen zullen hier enkele foto's komen van lezers, voorzien van deskundig commentaar van ondergetekende.

Veel succes aan de deelnemers, en moge de mooiste winnen en de lelijkste de eeuwige schande dragen.

3 Comments:

At 14 december, 2007 09:19, Anonymous Anoniem said...

azo e shoin fotoken

 
At 14 december, 2007 16:16, Anonymous Anoniem said...

dienen dikke met das krijg mij stem...

 
At 20 december, 2007 13:46, Anonymous Anoniem said...

Jammer voor de anderen dat ik op voorhand al gewonnen heb.

 

Een reactie posten

<< Home