zondag, december 23, 2007

Nog 6 weken, oftewel 42 dagen...

Ik vraag mij af wat Jennifer Aniston in bijgevoegde advertentie bedoelt met die zogenaamde mishaps die ze op premières soms heeft. De laatste keer dat ik in mijn broek gekakt heb door darmklachten, dateert toch al van mijn preschaamhaarperiode. Ik heb de laatste 20 jaar denk ik wel genoeg controle over de sluitspier verworven om tijdig een toilet te vinden.

Dat het echter een pijnlijke affaire kan zijn (zowel fysisch als emotioneel), daar ben ik het dan wel weer mee eens, en daarom dus roepen we allemaal in koor: "Thank God for imodium!".

Tijdens Carnaval is dat dan ook iets dat ik constant bij me draag. En niet zonder reden; met al wat ik (en met mij vele anderen) die drie dagen binnenspeel, zou een maagdarmstelsel al wat gemakkelijker durven protesteren.

De capsules werden ondertussen vervangen door instant zuigtabletjes, maar Imodium is en blijft mijn trouwe metgezel tijdens de driedaagse, al was het maar preventief. Immers, niets zo erg als ziek lopen tijdens die dagen.

Tenzij het van de drank is uiteraard, maar daarover volgende week meer...