donderdag, januari 24, 2008

Nog 10 dagen, oftewel niet zo lang meer...

Sinds vorig weekend zijn we echt in gang geschoten. Ik durf zelfs zeggen dat we voorliggen op schema. Deze ochtend maakte ik me nog de bedenking dat het dit jaar misschien wel eens mogelijk zou zijn om een half uur vóór het begin van de Carnavalstoet niet meer bij onze stikster te hoeven zitten wachten tot zij haar (veel te dikbetaalde) werk eindelijk afmaakt.

Het zag er goed uit, te goed. De terugval kwam deze namiddag toen bleek dat de stof van onze kostuums niet geleverd was. Die onnozelaar van een verkoper had ons nochtans beloofd gisteren naar Holland te rijden bij zijn leverancier. Vandaag komt hij met het excuus dat ze de stof daar niet konden leveren. Voor één keer geef ik de Hollanders het voordeel van de twijfel, volgens mij is hij er simpelweg niet geraakt en maakt hij ons blaasjes wijs.

De klootzak heeft gewoon wraak genomen voor wat we hem vorig jaar gelapt hebben.

Pleksken (het ene andere lid van onze groep) is nog niet op de hoogte, maar Babken (het andere andere lid van onze groep) heeft het slechte nieuws als eerste mogen ontvangen. Jammergenoeg is Babken van het redelijk opvliegende type. Onze verkoper heeft dus welgeteld 2 minuten kunnen genieten van zijn overwinning. Met een rol stof in zijn achterste geramd was het al veel minder en als hij morgen twee kilo stront in zijn brievenbus vindt (Babken kan zelfs mij nog verbazen met wat zijn lichaam kan produceren) zal het lachen hem al helemaal vergaan.

En wij moeten nu dringend op zoek naar nieuwe stof. En een stikster hebben we ook nog niet. Iemand interesse?

2 Comments:

At 25 januari, 2008 11:52, Anonymous Anoniem said...

Als het naaien mag zijn in plaats van stikken, zijn er wel een paar lezeressen van je blog die er weg mee zullen weten.

 
At 25 januari, 2008 14:47, Anonymous Anoniem said...

wendy en kelly?

 

Een reactie posten

<< Home