zondag, oktober 29, 2006

The eagle has landed

Naar aanleiding van mijn artikel over de ribbetjes van vorige week, kreeg ik een spontane invitatie om op kosten van de zaak nogmaals mijn aders te laten volslibben. Een gegeven paard (in dit geval varken) kijkt men niet in de bek, dus wij gisteren wederom richting Gent. Het zal trouwens de eerste en enige keer zijn dat ik dit soort uitnodigingen aanvaard. Deze site is geen forum om goedkope en platvloerse commercie te voeren. Mij zal je hier niet horen verklaren dat ik gisteren nog enkele jenevers gaan drinken ben in het druppelkot en het is ook niet omdat mijn echtgenote aan sexomnadinges lijdt, dat we maandelijks gratis uit de Pabo catalogus enkele objecten mogen kiezen. Nee, daar doe ik niet aan mee. Je moet ergens een grens trekken. Ik trek meestal mijn grenzen met een stevige meetlat van de Gamma. Doch dit gezegd zijnde, vorige nacht, terwijl ik van een goede vanillejenever aan het genieten was, stond de beroemdste aller blogcameo's op het punt vader te worden. Inderdaad, enkele minuten vóór het winteruur inging zijn Jim De Bril en echtgenote Ellen de trotse ouders geworden van een zoontje, genaamd Ruben. Bij deze een dikke proficiat. Terwijl vrouw en kind nog even mogen bekomen in het ziekenhuis, zal Jim de laatste rustige nachten van zijn bestaan tegemoet gaan. Binnen enkele dagen zal zijn leven drastisch veranderen. Geniet er nog even van Jim, want binnenkort zal je 's nachts moeten opstaan en het zal niet voor slaapsex zijn (hoewel je daar technisch gezien dus niet voor dient op te staan). Pampers verversen, flesje geven, zoontje in bad steken, je laten onderkotsen, zoontje opnieuw in bad steken, het zal er allemaal bijhoren. Je krijgt er dan ook veel voor in de plaats hoor. En ik op mijn beurt zal dankzij jouw verhalen weer extra inspiratie hebben voor mijn artikeltjes. Wanneer is de drink?

1 Comments:

At 31 oktober, 2006 00:41, Anonymous Anoniem said...

tips tegen slapeloze nachten zijn altijd welkom.

JDB

 

Een reactie posten

<< Home