zaterdag, oktober 28, 2006

Op zoek naar het gat

Het weze duidelijk. Als ik mijn lezersaantallen in een one shot stevig wil uitbreiden ver buiten mijn vrienden- en kennissen-kring, heb ik de hulp nodig van een machtig medium. En de simpelste manier om dit te doen is dus hevig keet schoppen. Dat heeft ons Joke deze week (onbewust waarschijnlijk/hopelijk/jammerlijk, schrappen wat niet past) bewezen. Dus met wie zou ik eens kunnen lachen? Met onze vriend jeweetwelwie de profeet uiteraard niet, want dan zal ik wel veel lezers hebben, maar het zal van mijn doodsbericht zijn. Met het Vlaams Belang natuurlijk ook niet, want dat is niet meer origineel. Met het Koningshuis? Dat heb ik al gedaan en het heeft me meer lezers gekost dan opgebracht. Ik zal er dit weekend eens lang en hard over nadenken. Ik moet en zal het gat in de markt vinden. Ik weet dat dit gat er is en hartstochtelijk wacht om opgevuld te worden.
Nu we toch over het onderwerp bezig zijn, gisteren stond er in de krant een artikel over slaapsex. Dit is een kwaal waarbij tijdens de slaap sex wordt bedreven (met een ander, ttz niet met jezelf). Vergelijk het met slaapwandelen, maar dan zonder wandelen en met sex. Nu weet ik meteen waarom ik me de laatste tijd 's ochtends zo moe voel en een branderig gevoel heb op toilet. En ik maar denken dat ik al die tijd door aliens ontvoerd werd in mijn slaap. Niks van dat, beste mensen! Mijn vrouw lijdt aan "sekssomnambulisme"!!!

2 Comments:

At 29 oktober, 2006 17:38, Anonymous Anoniem said...

Volgens mij (gezien de inhoud van het artikel) ben jij het die aan sekssomnambulisme lijdt en niet je vrouw.Je vrouw kan er hoogstens onder te lijden hebben ;-)

 
At 29 oktober, 2006 21:23, Anonymous Anoniem said...

Ze lijdt er onder, ze lijdt er boven, van links of van rechts, het maakt niet uit.

 

Een reactie posten

<< Home